قطعات خودرو

لحظه پرش خلبان و مسافران از هواپیماهای در حال سقوط + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند. البته برخی از این ویدئو‌ها با وجود آنکه قدیمی هستند و پیشتر منتشر شده اند، اما پس از انتشار دوباره مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند. مانند ویدئویی پرش خلبان و مسافران از دو هواپیما که در حال سقوط هستند.

این ویدئو صحنه برخورد دو هواپیمای کوچک در آسمان آمریکا را که در سال ۲۰۱۳ رخ داد نشان می‌دهد. این اتفاق در آن سال در نزدیکی دریاچه سوپریور واقع در ایالت ویسکانسین رخ داد. بنا به گفته «مایک رابینسون»، مربی چترباز قرار بود با نزدیک شدن این دو هواپیما چتربازان عملیات پرش را به شکلی خاص انجام دهند که ناگهان آن‌ها با هم برخورد کردند.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود در حالی که دو هواپیما غرق شعله‌های آتش شده اند خلبان و مسافران با پرش از آن‌ها تلاش می‌کنند تا از مرگ فرار کنند. در حالی که در این حادثه یکی از این هواپیما‌ها روی زمین سقوط کرد، خلبان هواپیمای دیگر مانع سقوط آن شد. بنا به گزارش سی ان ان در آن حادثه به طور معجزه آسایی هیچ یک از دو خلبان و همچنین ۹ مسافر دو هواپیما دچار جراحت شدید نشدند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است