قطعات خودرو

فهرست اولیه نامزدهای انتخاباتی کانون تحول و ارتقا مشخص شد

به گزارش خبرنگار قطعات خودرو؛ گروه تحول و ارتقا از گروه‌های انتخاباتی فعال صنف فروشندگان لوازم یدکی لیست نامزدهای هیات مدیره اتحادیه خود را به صورت رسمی ارائه خواهد داد. در جلسه‌ای که امشب در مسجد سراج الملک تشکیل شد و با توجه به سازو کاری که در نظر گرفته بودند از میان 22 نامزد عضو کانون تحول و ارتقا لیست نهایی برای انتخابات هیات مدیره اتحادیه انتخاب شد.

در سازو کار تعیین شده سه بخش اعضای شورای مرکزی رسته‌ها، اعضای کانون تحول و ارتقا و نامزدها بودند که رای‌گیری از میان نامزدهای این گروه انجام شد، در نهایت لیست انتخاباتی این گروه که به طور رسمی فردا 18 بهمن ماه از سوی این گروه منتشر می‌شود، مشخص شدند.

اعضای کانون تحول و ارتقا برگزاری مراسم برعهده داشتند. از حواشی جالب این همایش تاکیدات سید مهدی کاظمی به رعایت دموکراسی در گروه و تحول و ارتقا بوده و بر این موضوع اهتمام جدی داشت، از دیگر نکات قابل توجه وجود تعدادی از اسامی از گروه رقیب در میان رای‌گیری بود که آقای کاظمی باز با تاکید بر اینکه کانون تحول و ارتقا به دنبال رعایت دموکراسی با مخاطب قراردادن خبرنگار قطعات خودرو که تنها رسانه منعکس کننده اخبار این صنف است اسامی آن‌ها را نیز ذکر کرد و معتقد بود که همبستگی در صنف موجب رشد صنف خواهد شد.

با توجه به شرایط کرونایی و سازوکار تعریف شده، آرا به صورت غیابی در قالب پاکت اخذ شده و با حضور ناظرین برگه‌های رای نوشته و گرفته شده بود و صرفا این جلسه به خوانش آرا و به حضور نامزدهای منتسب به این گروه و نمایندگان ناظر گروه تحول و ارتقا بسنده شده بود.

از نکات قابل توجه در این رای‌گیری، رای بالای آقای علیرضا احمدزاده به عنوان بازرس بود که تقریبا اکثریت آرا را به خود اختصاص داد.

در این انتخابات دو گروه اصلی حضور دارند که با معرفی نهایی نامزدهای منتسب به کانون تحول و ارتقا انتخابات هیات مدیره صنف تاثیرگذار فروشندگان لوازم یدکی وارد فاز جدیدی شد. انتخابات هیات مدیره صنف فروشندگان لوازم یدکی و ماشین آلات تهران 15 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان دیگر گروه حاضر در این انتخابات است که پیش از این نامزدهای مورد حمایت خود را معرفی کرده است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است