قطعات خودرو

مشکلات صنف متعدد است، هیئت مدیره باید با اعضا ارتباط رو در رو داشته باشد

نامداردر گفتگو با خبرنگار«قطعات خودرو»می‌گوید: مشکلات اعضای صنف بازار لوازم یدکی شامل مسائل مربوط به مستاجران و صاحب ملک‌ها،مشکلات با دارایی، مسائل مربوط به اجناس تقلبی و طرح ، مشکلاتی که تولید کنندگان و وارد کنندگان دارند وغیره است و مسئولان اتحادیه می‌توانند با حضور در بازار این مشکلات را بشنوند و با تشکیل جلساتی  آنها را مدیریت و ساماندهی کنند.

وی ادامه می‌دهد: به عنوان مثال در فروردین ماه 20 درصد اجناس و قطعات را گران کرده‌اند و در خرداد ماه  دوباره 25 درصد دیگر قیمت‌ها افزایش داشته است. چه کسی  باید پاسخگوی این  وضعیت باشد؟ مگرنه اینکه اتحادیه باید به این موارد رسیدگی کند؟ تا امروز حتی یک نفر از مدیران و مسئولان اتحادیه یک بار هم از کنار مغازه من و همکارانم رد نشده اند. متاسفانه فقط درمکان اتحادیه نشسته‌اند و سالی یک بار هزینه تمدید جواز کسب را از مغازه‌ها می‌گیرند و معلوم هم نیست که هزینه ها کجا و چطور مصرف می‌شود.

وی با انتقاد از عملکرد اتحادیه در سال‌های اخیر می‌گوید: عمده فعالیت اتحادیه،  ارائه جواز کسب به اعضای صنف است و جز این مورد که از وظایف اصلی همه اتحادیه‌ها به شمار می‌رود، ما مورد خاص حمایتی ندیده‌ایم. مسئولان اتحادیه‌ها مسن هستند و توانایی انجام کاری را ندارند. اما متاسفانه راضی نیستند که از میز و صندلی خود جدا شوند و جایشان را به جوانان بدهند.

نامدارادامه می‌دهد : این انتخابات هم مانند انتخابات ریاست جمهوری است. با این تفاوت که  انتخابات اتحادیه  نمونه کوچکی ازآن است. ما دراین مدت از رئیس جمهورها چه دیده‌ایم که ازنمایندگان اتحادیه ببینیم؟!

وی درمورد حضور درانتخابات اتحادیه می‌گوید:

از دوستان و همکاران قدیمی افرادی را می‌شناسم که با حضوردر انتخابات به آنها رای می‌دهم. در میان نامزدها سید احمد طباطبایی را بیشتر از دیگران می‌شناسم چرا که فعال است. در شورای پاساژشاهد بودم کاری که به عهده می‌گیرد تا به نتیجه رسیدن کامل ، پیگیری  کرده و مشکل را حل می‌کند.

فکرمی‌کنم وجود و حضورافرادی مانند آقای طباطبایی برای کار دراتحادیه  ضروری و لازم است.

 وی در مورد مشکلات اعضای صنف می‌گوید: مهمترین مشکل این است که  کنترل قیمتی در بازار وجود ندارد.

مهدی نامداراز 23 سال پیش وارد بازار لوازم یدکی شده و در8 متری ملت در رسته ماشین‌های ایرانی فعالیت می‌کند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است