قطعات خودرو

مسئولان اتحادیه میزان هزینه‌ها و درآمدها را هیچ وقت رسانه‌ای نکردند

شفیعی: میزان هزینه‌ها و درآمدهای اتحادیه مشخص‌ نبود

قطعات خودرو: امیر‌ شفیعی دهمین سخنران جلسه کانون بود که خود را اینگونه معرفی کرد: من متولد ۵۳ هستم و از سال ۷۰ وارد چراغ برق شدم، پیش از آن نیز به صورت پاره وقت مشغول به کار بودم و در سال ۷۶ توانستم جواز کار بگیرم. ۲ دوره عضو شورای پاساژ‌ رضا و‌ ۲ دوره در تعاونی مسکن اتحادیه مشغول به فعالیت بودم.‌

وی ادامه داد: بر این باورم که توانایی و پتانسیل صنف ما بیشتر از اقداماتی است که هیئت مدیره کنونی انجام داده‌اند. ناگفته نماند هیئت مدیره‌های قبلی بسیار توانمند بودند. امیدوارم  افراد جوان به پشتوانه این پیشکسوتان، بتوانند اهداف عالی‌صنف را به سرانجام برسانند.

شفیعی در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان درمورد دلیل کاندید شدن به عنوان هیئت مدیره گفت:

یکی از انگیزه‌های من شفافیت مالی در اتحادیه بود. متاسفانه شفافیت چندانی در اتحادیه ما وجود ندارد. ما باید از مبالغ ورودی به اتحادیه و میزان خروجی آن مطلع شویم. در چند سال گذشته اعضا هیئت مدیره هیچ گونه بیلان مالی از اتحادیه ارائه نداده‌اند؛ ما نمی‌خواهیم عملکرد آنان را زیر سوال ببریم؛ اما مسئولان اتحادیه میزان هزینه‌ها و درآمدها را هیچ وقت رسانه‌ای نکردند.

وی خاطرنشان کرد: صنف ما از پتانسیل ویژه برخوردار است، افراد تحصیل کرده و‌جوان با تکیه بر خرد جمعی می‌توانند امور را به خوبی پیش ببرند.‌ در این صورت قانون در دسترس قرارمی‌گیرد و همه درتصمیم‌گیری مشارکت خواهند کرد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است