قطعات خودرو

معرفی شرکت مبتکران توسعه و تجارت شناسا

شرکت شناسا ، با حمایت جمعی از اتحادیه های مرتبط با خودرو و پیشکسوتان این صنف از سراسر کشور و با مجوز صادره از طرف اتحادیه کشوری صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات جهت مقابله با توزیع و فروش قطعات یدکی تقلبی و بی کیفیت از سال 91 فعالیت خود را آغاز نموده است.

شرکت شناسا با هدف معرفی و عرضه قطعات یدکی اصل و با کیفیت به منظور شفاف سازی و حفظ حقوق تامین کنندگان اهل و اصیل و حفظ جان و مال مصرف کنندگان نهایی تشکیل گردیده است. این شرکت با    بهره مند بودن از تجربه و اعتبار خبرگان این صنعت، بر آن است تا با در نظر داشتن کارآمدی اقتصادی و با استفاده از آخرین دستاوردهای تکنولوژی، نیروی انسانی متخصص، تحقیق، و توسعه، فرهنگ سازی، و با همکاران فعالان این حوزه اقدام به شناساندن کالای با کیفیت و اصیل در جهت پویایی ناوگان حمل و نقل کشور، اصلاح نظام توزیع و حفظ منزلت آن و بهبود فضای و کسب و کار در بخش خدمات پس از فروش به کار گیرد.

بدین منظور پس از سه سال انجام کارهای تحقیقاتی از انتهای سال 1393 اقدام به الصاق هولوگرام به کالاهای اصیل و با کیفیت نموده است. هولوگرام های “شناسا” که دارای چندین ضـــریب امـنیتی منحــصر به خود می باشند روی جعبه های قطعات یدکی نصب که بدینوسیله قطعات مذکور پلمپ شده و امکان جابجایی آن با محصولات تقلبی و جعلی وجود نخواهد داشت. ضمناً مشخصات خاص محصول تولیدی در سیستم سامانه این شرکت ثبت و پس از استعلام مصرف کننده نهایی و یا تعمیرکار بوسیله پیامک، پاسخ مربوطه شامل نام قطعه، شماره فنی، کشور سازنده و نام برند را دریافت و با اطمینان خاطر از اصالت و کیفیت قطعه مورد نظر از آن استفاده خواهد نمود.

 شرکت شناسا در مدت حضور خود در این بازار با بیش از 130 برند همکاری نموده. برندهای معتبری همچون BUSCH, MERCEDES BENZ, FAG, HENGEST و ……. همچنین بسیاری از برندهای ایرانی.

همچنین هولوگرام های این شرکت کالاهای مختلف در رسته های سنگین ، نیمه سنگین و ماشین آلات راهسازی، کشاورزی و دریایی تحت پوشش قرار داده و بیش از 208 گروه کالایی از مجموعه قطعات لوازم یدکی، برچسب شناسا را دریافت نموده اند.

شرکت شناسا برای پیشبرد اهداف خود و همچنین ارائه بیشتر خدمات به مشتریان اقدام به عقد تفاهم نامه‌‍‌های همکاری با بیش از 15 اتحادیه از سراسر کشور نموده است. بدین ترتیب این شرکت این امکان را پیدا می کند که با حمایت اتحادیه های شهرهای مختلف محصولات شناسا دار خود را در اقصی نقاط ایران رهگیری و خدمات به مشتریان ارائه دهد.

از جمله تغییرات جدیدی که اکنون در این هولوگرام صورت گرفته است ایجاد QR کد بر روی هولوگرام های صادره است که بدین ترتیب امکان استعلام کالا برای مشتری ساده تر می‌باشد.

امروزه با گسترش برند شناسا بر روی محصولات اصل و با کیفیت خودرو تعداد هولوگرام های صادر شده در این شرکت بالغ بر 2/7 میلیون عدد رسیده است.

در ادامه این سالها و همچنین با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان و سهامداران، این شرکت در نظر دارد خدمات بیشتری برای سهامداران و مشتریان خود ارائه دهد. از جمله این خدمات فعالیت در حوزه بیمه تکمیلی که فعلا فقط در اختیار سهامداران و مشتریان قرار گرفته است.

 شروع به کار فروشگاه اینترنتی شرکت شناسا از جمله اقداماتی است که بزودی استارت آن خواهد خورد و استفاده از این امکانات برای همه فراهم خواهد شد. بدین ترتیب مشتری اطمینان خواهد داشت علاوه بر یک خرید آسان و راحت، کالای اصل و با کیفیت خریداری خواهد نمود.

در پایان ذکر این مطلب ضروری به نظر می رسد که شرکت شناسا با نیت کمک به سالم سازی فضای نامطلوب بازار قطعات یدکی خودرو تمام تلاش خود را می کند تا بهترین خدمات ممکن را برای مشتریان و هموطنان عزیزی که به نوعی با این بازار در ارتباط هستند فراهم آورد تا آن ها بتوانند با خیالی آسوده از محصولات با کیفیت استفاده نمایند.

گفتنی است مدیرعامل شرکت شناسا سید کمال الدین سید ریحانی، رئیس هیئت مدیره محمود اسدزاده و نائب رئیس هیئت مدیره تقی سودبر است.

شرکت مبتکران توسعه و تجارت شناسا

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *