قطعات خودرو

منطقی شدن قیمت‌ها با عرضه به موقع لوازم یدکی خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خانه ملت، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: هرچند ممکن است به دلیل تورم، قیمت لوازم یدکی افزایش یافته باشد اما این گرانی نباید به گونه‌ای باشد که از میزان متعارف بیشتر شود.

حجت الله فیروزی درباه گرانی لوازم یدکی، گفت: ما در تولید لوازم یدکی و قطعات خودرو مشکلی نداریم و بسیاری از قطعات خودروهای موجود در بازار توسط تولیدکننده داخلی تولید می‌شود و درصد بسیار ناچیزی از این قطعات وارد می‌شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: گرانی لوازم یدکی مربوط به مدیریت، تنظیم و کنترل بازار بوده و نیازمند تعادل‌بخشی بین عرضه و تقاضا است.

وی اضافه کرد: از آنجاکه لوازم یدکی کالایی مصرفی است و مردم ناچارند، این کالاها را پس از مدت مشخصی مصرف تعویض کنند، گرانی این کالا به افزایش هزینه خانوده‌ها می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه دولت باید اقدامات لازم برای کنترل و ساماندهی بازار لوازم یدکی را انجام دهد، تصریح کرد: هرچند ممکن است به دلیل تورم، قیمت لوازم یدکی افزایش یافته باشد اما این گرانی نباید به گونه‌ای باشد که از میزان متعارف بیشتر شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در صورتی که کالاهای تولید شده در داخل به موقع عرضه و به دست مشتری برسد، بازار ساماندهی و قیمت‌ها منطقی می‌شود.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است