قطعات خودرو

میتسوبیشی دلیکا مینی، جعبه متحرک ژاپنی!

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، نوامبر سال 2022، میتسوبیشی عکس‌های مینی دلیکا را منتشر اما هیچ اطلاعات فنی در خصوص این خودرو کوچک ارائه نکرد. حالا این خودرو به صورت رسمی در ژاپن معرفی شد و تمام اطلاعاتی مورد نیاز نیز در دسترس قرار دارد.

مینی دلیکا در کلاس Kei قرار می‌گیرد و از استایلی جعبه‌ای با در کشویی برقی بدون دخالت دست و برخی از المان‌های دلیکا D5 بهره می‌برد. طراحی این میکرو ون به واسطه جلوپنجره مشکی، سقف و ستون‌ها، رکاب‌ها و چراغ‌های LED نیم دایره که مانند لندروور دیفندر است تهاجمی به نظر می‌رسد.

 

 

ابعاد میتسوبیشی مینی دلیکا مطابق استاندارد این کلاس در طول 3.395، عرض 1.475 و فاصله بین دو محور 2.495 میلیمتر اعلام شده اما فاصله از زمین آن نسبت به eK X افزایش پیدا کرده تا با چهره ماجراجو و محافظ‌های طرح آلومینیوم جلو و عقب آن همخوانی داشته باشد.

 

 

بسته به نوع تریم، مدل دیفرانسیل جلو روی رینگ‌های 14 و 15 اینچ با تایرهای 155/65 و 165/55 قرار می‌گیرند. مدل چهارچرخ محرک میتسوبیشی مینی دلیکا اما تنها با رینگ 15 اینچ و تایرهای 165/60 عرضه خواهد شد.

 

 

 

نسخه AWD دلیکا از تنظیمات کمک فنر مخصوص به خود استفاده می‌کند. سبک‌ترین نمونه این خودرو تنها 970 کیلوگرم و سنگین‌ترین آن 1060 کیلوگرم وزن دارد و ظرفیت مخزن سوخت آن نیز تنها 27 لیتر است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *