قطعات خودرو

خودرویی که با 100 میلیون از ایران رفت با یک میلیارد برمی گردد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خبرآنلاین، این بار به احتمال زیاد میراژ را در هر دو نسخه هاچبک و سدان خواهیم داشت. طراحی این دو مدل به جز قسمت عقب، کاملا یکسان است.

 

طراحی میراژ را می‌توان یک طراحی ساده و اقتصادی و شیک دانست.اِلِمان‌های طراحی میتسوبیشی در این خودرو هم دیده می‌شود. نقش خطوط قرمزی که در قسمت جلوپنجره قرار دارند، دادن روحیه اسپرت به خودرو است.

عکس | پای این ماشین اقتصادی کوچک ژاپنی به ایران باز می‌شود؟

نمای بغل میراژ بسیار ساده طراحی شده است.رینگ‌های کوچک ۱۵ اینچی، نمای بغل خودرو را کمی از سادگی دور کرده‌اند. در قسمت عقب میراژ هاچبک تغییراتی در طراحی نسبت به قبل صورت گرفته؛مثل تغییر در گرافیک چراغ‌ها و همچنین شکل و فرم سپر.

 

 

طراحی قسمت عقب این خودرو G۴(سدان) کمی از طراحی اسپرت میراژ هاچبک فاصله گرفته است. طراحی کابین همان سبکِ سادگی فیس قبل را دارند که به آن تریم رنگی جدیدی اضافه شده است.

 

 

امکانات شاخص در نسخه فول آپشن عبارتند از: کروز کنترل،سنسور نور،گرمکن صندلی‌های جلو،تهویه اتوماتیک،نمایشگر لمسی،دوربین و سنسور دنده عقب و ۶ کیسه هوای دو نقطه‌ای و … .

 

 

پیشرانه این خودرو یک پیشرانه ۱.۲ لیتری ۳ سیلندر است که ۷۹ اسب‌بخار قدرت و ۱۰۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید میکند. شتاب صفر تا صد این خودرو حدود ۱۲.۴ ثانیه اعلام شده است. گیربکس این خودرو هم از نوع CVT است.

 

عکس | پای این ماشین اقتصادی کوچک ژاپنی به ایران باز می‌شود؟

این خودروی ژاپنی در دو کشور تایلند و فیلیپین تولید می‌شود. قیمت این خودرو G۴ ۱۵.۶۴۵ دلار و میراژ هاچبک ۱۴.۶۴۵ دلار (حدود ۴۵۰ میلیون تومان) است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است