قطعات خودرو

ادعاي رشد ۱۹۴ درصدی در چهار ماه!

نخ تایر صبا

مجمتع نخ تایر صبا (شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع لاستیک ـ نخ تایر زنجان) به ادعاي روابط عمومي‌اش بزرگترین تولیدکننده نخ تایر و منسوجات صنعتی خاورمیانه است. روابط عمومي اين مجموعه گفته است کارخانه نخ تاير به عنوان یکی از استراتژیک‌ترین کارخانه‌ها در صنعت کشور است که نقش بسیار کلیدی در زمان تحریم‌های ظالمانه برای صنعت تایر کشور داشت و بیش از ۸۰ درصد نیاز تایرسازان را تامین نموده است. نخ تاير صبا از زیر مجموعه‌های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) است.

گزارش صنعت خودرو از بازار لاستيك را بخوانيد.

حسین صنعان بنیسی مدیرعامل شرکت نخ تایر صبا مي‌گويد: موفقیت‌های کسب شده در این شرکت در شاخص‌های مالی و توسعه‌ای در چند سال اخیر به  نوبه خود بی‌نظیر و منحصر به فرد بوده است که می‌توان به ایجاد سود چند برابری در سال‌های اخیر، ایجاد اشتغال بیش از ۳۰۰۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم در شهر زنجان اشاره نمود و این شرکت در اوج شرایط تحریم نه تنها به صورت فول ظرفیت در ۴ شیفت به فعالیت خود ادامه داده بلکه پا را فراتر گذاشته و اقدام به اجرای طرح‌های توسعه‌ای مهم و استراتژیک برای کشور نمود.

رشد 194 درصدی در سود خالص شرکت سرمایه گذاری توسعه صنایع لاستیک


مديرعامل نخ تاير صبا مدعي شده كه براي اولين بار در ايران و توسط مهندسان اين شركت دانش فني توليد پارچه ايربگ بومي شده است. در حالي كه دکتر حسین حسینی تودشکی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مرداد سال 98 خبر از بومي سازي اين دانش و همكاري با بخش‌هاي صنعتي براي توليد آن داده بود. همچنين دکتر محمد کریمی عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیر عامل شرکت نیوساد آب تراوا در خرداد سال 99 خبر از همكاري با شركت كروز براي توليد اين الياف داده بود.

قطعات خودرو از هر گونه پاسخ شركت نخ تاير صبا در اين زمينه و شفاف‌سازي موضوع استقبال مي‌كند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *