قطعات خودرو

نمایشگاه بین المللی خودرو تهران در اسفند امسال برگزار می شود

نمایشگاه بین المللی خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پرشین خودرو، رشد و توسعه صنعت خودرو با معرفی محصولات و خودروهای جدید، معرفی خودروهای برقی، هیبریدی و هوشمند در حمل و نقل عمومی و شخصی به منظور حمایت از این استراتژی و ترویج گسترش این خودروها در کشور از جمله اهداف برپایی نمایشگاه خودرو تهران اعلام شد.

 

در راستای رویکرد دولت 13 گانه به حضور و توسعه چشمگیر صنعت خودروسازی کشور در تولید و عرضه خودروهای برقی و هوشمند، متولیان پنجمین نمایشگاه خودروی تهران تصمیم گرفتند تا به معرفی بیشتر خودروها بپردازند.

برنامه های هدفمند در راستای دولت، دستاوردهای کشور و تولید خودروهای جدید مبتنی بر فناوری های نوین و پاک است.
اشتباه نیست اگر بگوییم کمک به برقی شدن صنعت خودرو مهمترین هدف برپایی پنجمین نمایشگاه خودروی تهران خواهد بود تا شاهد معرفی محصولات جدید خودرویی در دو بخش سواری و سنگین باشیم.

 

این گزارش می افزاید: نمایشگاه خودرو تهران می تواند محل مناسبی برای آگاه سازی جامعه و مسئولان در مسیر برقی سازی و گسترش صنعت خودرو کشور باشد تا در گام اول راه حل صنعت خودروسازی این کشور باشد. می توان یافت. اقداماتی باید انجام شود. راه در بخش دولتی و خصوصی باید به نحو احسن اجرا شود و پس از آن بتوانیم با ایجاد زیرساخت های مناسب در خودروسازی به «ما می توانیم» باور کنیم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *