قطعات خودرو

ویژگی‌های خودرو ساینا اس DA چیست؟

ساینا اس DA

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پرشین خودرو، خودرو ساینا اس DA یکی از تیپ‌های ساینا است که گروه خودروسازی سایپا در سامانه یکپارچه خودرو، آن را عرضه کرده است.

 

 

این خودرو در چهار نسخه ساینا اس DA، ساینا اس ۸۵ گانه، ساینا اس آپشنال و ساینا اس اتوماتیک در دسترس خریداران قرار دارد که به جز نسخه اتوماتیک، سایر تیپ‌های ساینا فقط در آپشن و امکانات با هم تفاوت دارد.

مشخصات فنی این خودرو

ساینا اسDA به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر M۱۵ مجهز است که ۸۶ اسب بخار و ۱۳۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی به محور جلوی خودرو منتقل می‌کند. فرمان دی‌کات ساینا اس DA از نوع هیدرولیکی و دریچه گار ساینا اسDA نیز الکتریکی است.

سیستم تعلیق جلو از نوع مک فرسون و عقب نیز از یکپارچه تیر پیچشی با ترمز دیسکی در قیمت جلو و کاسه‌ای در چرخ‌های عقب است.

تجهیزات ایمنی ساینا اسDA

ساینا اسDA در بخش تجهیزات ایمنی به قابلیت‌های مناسبی مجهز است که می‌توان به ترمز ESC، ترمز EBD و ترمز ABS اشاره کرد. تنها ضعف ساینا اسDA در بخش تجهیزات ایمنی به نبود ترمز BAS بازمی‌گردد. ساینا اس همچنین از چراغ ترمز اضطراری بهره‌مند است.

امکانات رفاهی ساینا اسDA

سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، نشانگر تعویض دنده GSI، آئینه‌های جانبی با قایلیت تنظیم برقی و تاشوندگی دستی، سنسور پارک دنده عقب، سیستم محاسبه سفر، صندلی ۶ حالته دستی راننده و چهار حالته دستی سرنشین جلو، چراغ مشایعت جلو، دی‌لایت، نمایشگر دیجیتال چند منظوره MFD، چراغ اتوماتیک جلو و بازکردن درب صندوق عقب با ریموت بخشی از امکانات رفاهی ساینا اسDA است.

کاتالوگ و مشخصات فنی ساینا اس

مشخصات فنی ساینا اس

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *