قطعات خودرو

X70 در بازار چین + نگاهی به آمار فروش

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، روابط عمومی گروه بهمن اطلاعات مربوطه به آمار فروش X70 در بازار چین را در اختیار رسانه ها قرار داد. با آغاز عرضه X70 توسط جتور در بازار چین، این خودرو در جمع ده شاسی بلند پرفروش قرار گرفت.

آمار و ارقام حاکی آن است که x70 سال 2019 در بازار چین مجموع فروش ۱۲۸ هزار و ۱۲۹ دستگاه بوده است. در حالی که مجموع فروش خودروهایی مانند جک اس۵، چری تیگو۵، چری تیگو۷، هایما اس۵ و هایما اس ۷ در بازه مشابه ۲۶ هزار و ۱۷۹ دستگاه بوده است. یکی دیگر از نکات مهم رشد فروش رخ داده در کمپانی جتور بوده که می بینیم از تیراژ فروش ۴۰ هزار و ۹۹ دستگاهی در سال ۲۰۱۸، به آماری فراتر از ۱۲۸ هزار دستگاه رسیده است. همچنین در آن سوی میدان رقبای یاد شده که در سال ۲۰۱۸ فروش ۱۱۳ هزار و ۲۸۴ دستگاهی را داشته اند، در ۲۰۱۹ کمی بیشتر از ۲۶ هزار دستگاه را در آمار خود ثبت کرده اند و به عبارت ساده تر، افت عرضه قابل توجهی را تجربه کرده اند.

در حال حاضر گروه بهمن برنامه دارد تا در سال جاری ۹ هزار و ۲۰۰ دستگاه فیدلیتی را در دو تیپ به بازار عرضه کند. تیپ بندی های فیدلیتی پرایم از نظر فنی، امکانات ایمنی و رفاهی، ابعاد و ظاهر هیچ تفاوتی را با هم ندارند و تنها در تیپ ۲ این خودرو به جای ۵ صندلی، ۷ صندلی نصب شده است.

پیش فروش فیدلیتی

از ساعت ۱۰ صبح ۱ تیر ۱۴۰۰ اولین مرحله فروش اینترنتی فیدلیتی پرایم در دو تیپ ۵ صندلی و ۷ صندلی آغاز می شود و قرار است تا در مرداد ۱۴۰۰، خودروهای ثبت نامی به دست مشتریان برسد. فیدلیتی پرایم ۵ صندلی (تیپ ۱) قیمت ۶۵۵ میلیون تومان را در کارخانه دارد و نسخه ۷ صندلی (تیپ ۲) با قیمت ۶۷۰ میلیون تومان به فروش می رسد. در هنگام ثبت نام مشتریان علاوه بر امکان انتخاب رنگ، می توانند از میان دو طرح رینگ ۲۰ اینچی، نسخه مورد علاقه خود را برای فیدلیتی پرایم انتخاب کنند.

فیدلیتی گروه بهمن ؛ نسخه ایرانی X70 جتور

بهمن فیدلیتی پرایم به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو شارژر مجهز است که این پیشرانه با مهندسی AVL همراه بوده و در شرکت قوای محرکه تیوان (یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه بهمن) تولید و مونتاژ می شود. قوای محرکه فیدلیتی پرایم ۱۵۵ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می کند و این توان از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه سری D به چرخ های جلو منتقل می شود.

بهمن فیدلیتی پرایم

در این خودرو امکانات رفاهی و ایمنی چون استارت دکمه ای، فرمان کمکی برقی با قابلیت تنظیم حساسیت، قابلیت تنظیم حالت رانندگی، نمایشگر لمسی ۱۰٫۲۵ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه به همراه دوربین ثبت وقایع، قابلیت اتصال هوشمند و مستقیم تلفن همراه به نمایشگر خودرو، شارژر بی سیم تلفن همراه، تهویه الکتریکی دستی با دریچه های ردیف دوم، سقف پانوراما، صندلی های برقی جلو با گرمکن، تریم داخلی چرم مصنوعی، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، سنسور نور و باران، کروز کنترل، رادار خطی، رادار نقطه کور، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی ، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، آینه حساس به نور کابین، آینه های جانبی UV، نور پردازی کابین، جلو آمپر دیجیتال با قابلیت تغییر پس زمینه، سنسور باد و دمای تایرها، ۸ بلندگو، ۴ کیسه هوا و… دیده می شود.

آمار فروش جتور X70 فیدلیتی در بازار چین

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *