قطعات خودرو

هیئت مدیره جدید باید پیگیر منافع اعضا باشد تا بتواند در اتحادیه تغییر ایجاد کند

وی در گفتگو با خبرنگار«قطعات خودرو» می‌گوید: به نظر من نامزدهای جدید هیئت مدیره اتحادیه، باید توانایی‌های خود را نشان دهند. به عنوان مثال آقای سماواتی کارهای مثبتی برای اتحادیه انجام داد و نتایج تلاش‌هایش هنوز هم برای اعضا باقی مانده است.

شجاع با اشاره به اینکه شرایط مملکت به گونه‌ای شده که هرکسی به دنبال سود بردن خودش است، می‌افزاید: این روزها با توجه به افزایش قیمت‌ها و تورم، یک فرد انرژی می‌گذارد و کار می‌کند، اگر منافعی برایش وجود نداشته باشد نمی‌تواند وقت زیادی را در آنجا صرف کند؛ یعنی اقتصادی نیست. البته این موضوع تنها شامل حال اتحادیه ما نمی‌شود؛ بلکه در مورد سایر اتحادیه‌ها و کل جامعه صدق می‌کند. برخی افراد هم هستند که هم خودشان منفعت می‌برند و هم به دیگران نفع می‌رسانند. آقای سماواتی در چند دوره‌ای که در اتحادیه حضور داشت، چنین شخصیتی داشتند. بقیه افراد اتحادیه حرکت چندان مثبتی برای اتحادیه انجام ندادند.

از پیشنهادهایش به هیئت مدیره جدید می‌پرسم، می‌گوید: باید بررسی کرد افرادی که به اتحادیه می‌آیند، چه انگیزه‌ای دارند. اگر انگیزه آنها منفعت رساندن به اعضای صنف باشد بسیار مطلوب است. باید دید افرادی که در انتخابات شرکت می‌کنند چقدر نامزدهای جدید اتحادیه را می‌شناسند. بدون شک اعضای صنف با توجه به شناختی که از کاندیداها دارند به آنان رای می‌دهند. هیئت مدیره جدید باید پیگیر منافع  اعضا باشد تا بتواند در اتحادیه تغییر ایجاد کند.

شجاع در مورد عملکرد اتحادیه می‌گوید: به اعتقاد من جز دوره آقای سماواتی اتحادیه عملکرد مطلوبی برای اعضا نداشته. با این حال اعضای اتحادیه همیشه سعی کرده‌اند تا به کارها رسیدگی ‌کنند.

شهریارشجاع ۵۸ ساله از سال 1357 در رسته لوازم جانبی خودرو و پنچرگیری در پاساژ کتانه کوچه ناظم الاطبا جنوبی، کوچه کتانه فعالیت می‌کند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *