قطعات خودرو

گزارش قطعات خودرو از «انجمن فناوری تولید»

انجمن فناوری تولید، انجمنی مستقر در  ویرجینیا­ی ایالات متحده است که به ­عنوان انجمن ملی سازندگان ماشین ­آلات و انجمنی برای نمایندگی و ارتقا منافع تولیدکنندگان آمریکایی ماشین­ آلات و تجهیزات در سال 1902 تاسیس شد و مهم­ترین فعالیت آن،  مدیریت نمایشگاه بین المللی فناوری تولید است که به صورت دوره ای دو ساله در شیکاگو برگزار می شود.

همچنین این انجمن، سازمانی  است که از طریق مشارکت داوطلبانه و عضویت در آن، به جامعه تولیدکنندگان ماشین ­آلات، خدمات ارائه می دهد. نمونه هایی از فعالیت های گسترده­ی انجمن فناوری تولید عبارتند از: تعیین استانداردی برای ارتباط با تجهیزات تولید، انتشار استانداردهای توصیه­ شده برای فعالیت­های مرتبط با تولید، میزبانی و مشارکت در کمیته ­های استاندارد، برگزاری همایش­های سالانه فناوری، نمایندگی منافع تولیدکنندگان در کشور، تهیه داده­ های آماری تولیدکنندگان برای انتشار. همچنین، انجمن فعلی از عضویت اعضا در مراکز فناوری و دفاتر نمایندگی در چین، هند، لهستان، مکزیک و برزیل پشتیبانی می­کند. 

با توجه به بررسی­های قطعات خودرو مشخص شد، انجمن فناوری تولید که به عنوان انجمن ملی سازندگان ابزارآلات ماشین در سال 1902 تاسیس شده بود، در واکنش به موفقیت حاصل شده  ابزارهای اولیه مانند ابزار تراش و ماشین­های سنگ­بری و… را گسترش داد و با پیشرفت ماشین آلات­، اولین نمایشگاه ملی سازندگان ماشین آلات را در سال 1927 راه­اندازی کرد. در طول قرن بیستم­، انجمن فناوری تولید با برگزاری نمایشگاه ها، توسعه کنفرانس­های جهانی پیش­بینی اقتصاد و نیز با فشار به بازارهای خارجی­، اعضا و صنعت خود را ارتقا داده است.

انجمن فناوری تولید، متعهد است تا با تسهیل پذیرش فن­آوری های تحول ­آفرین­، گسترش جامعه و مشارکت­ها برای تولید در صنایع، حمایت از رشد تجارت جهانی، ارتقا دانش صنعت فناوری، قانونگذاری و توسعه نیروی کار، صنعت فناوری تولید را پیش ببرد.

انجمن فناوری تولید، معتقد است که سلامت تولید با سلامت کشور و شهروندان آن ارتباط مستقیم دارد و بنابراین انجمن متعهد به گسترش جامعه خود، ارتقا فناوری، تحول آفرینی­، بهبود دسترسی به زنجیره تامین و تولید محصولات و قطعات­، تسهیل دسترسی به بازارهای جهانی برای افزایش فرصت­های شغلی، رشد و ارتقا دانش صنعت، و … برای رقابت و پایداری است. همچنین این انجمن در تلاش برای دستیابی به این اصول­، خود را متعهد می­کند که صنعت تولید بهتر و آینده ای روشن­تر را برای کشور و اعضایش بسازد.

بنابراین در تحقیقات قطعات خودرو مشخص شد که انجمن فناوری تولید، متعهد شده است تا با تسهیل در پذیرش فن­آوری های تحول­ آفرین­، پرورش جامعه و مشارکت­ها برای تولید در صنایع، حمایت از رشد تجارت جهانی، ارتقا دانش صنعت فناوری، قانونگذاری و توسعه نیروی کار و … ، صنعت فناوری تولید را پیش برده و فرصت­های شغلی جدیدی را ایجاد ­کند.

انجمن فناوری تولید، در حالی­که در بستر فراوانی تولید صنایع ماشین‌آلات فعال است، به آنچه که وظیفه ذاتی انجمن است، یعنی انجمنی برای فناوری‌های تولید و پیشرفت در زمینه توسعه ­ی فناوری‌های مدرن برای تولیدات صنایع ماشین‌آلات کاملاً پای‌بند است و از وظیفه ذاتی خود غافل نشده و درباره آن کم­کاری نمی­کند و با حمایت کامل و ارائه مشاوره‌ها و اطلاعات متناسب با تکنولوژی­های روز، اعضایش را تأمین می‌کند. و این همان نکته‌ای است که انجمن‌ها و اتحادیه‌های داخلی نیز باید به آن توجه کنند، به عبارتی بایستی هر اتحادیه و انجمنی در حوزه وظیفه ذاتی خود، دارای برنامه ای مدون و مشخص شده باشد و در همان جهت پیشرفت کند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است