قطعات خودرو

پاسخ وزیر صنعت در خصوص خودرو ریرا برقی

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پرشین خودرو، ایران خودرو با هدف نمایش توانمندی‌ها در زمینه تولید و توسعه محصول و  افزایش همکاری‌های بین المللی، در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا حضور یافته است. محصولاتی نظیر کراس اوور ریرا برقی، تارا V۴ بنزینی و موتور توربو شارژ EF۷ را در غرفه خود واقع در نمایشگاه‌ بین المللی تهران در معرض بازدید عموم قرار داده است.

 

وزیر صنعت

 

امیدوارم این خودرو همانی باشد که اراده کرده ایم

وزیر صمت در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا، اشاره کرد خودرو ریرا برقی را نمونه‌ای از حرکت ایران‌ خودرو به سمت به روزآوری محصولات دانست.

عباس علی‌آبادی، با اشاره به این‌که اوراسیا ظرفیت بسیار بالایی دارد، عنوان کرد: اوراسیا به لحاظ جغرافیایی در منطقه مهمی قرار داشته و همسایگان بسیار مهمی دارد، جمهوری اسلامی نیز همین‌طور است.

 

وزیر صمت اظهار کرد: ایران خودرو شرکتی بسیار قدیمی است و ظرفیت‌های سنتی دارد و در حال به‌روزآوری است و نمونه این به روزآوری، خودرو برقی ریرا است که محصولی کاملا پیشرفته و جدید است.

 

وزیر اقتصاد اوراسیا

 

ریرا برقی را  وزیر اقتصاد اوراسیا تحسین کرد

وزیر اقتصاد اوراسیا نیز در بازدید از غرفه ایران‌خودرو که به همراه وزیر صمت انجام شد، توجه ویژه‌ای به محصول ری‌را برقی نشان داد.

اسلپنف، در این بازدید سئوالاتی در خصوص ریرا برقی، محصول جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو مطرح کرد.

قیمت، شرایط کارکرد باتری و سایر تجهیزات خودرو ریرا برقی مورد سوال وزیر اقتصاد اوراسیا بود که اطلاعات مورد نیاز از سوی عباس علی آبادی و مدیران ایران‌ خودرو در اختیار وی قرار گرفت.

 

ریرا برقی

 

 

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *