قطعات خودرو

دستگیری سارقان کاتالیست خودروها در ساوه

به گزارش قطعات خودرو به نقل از رئیس اتاق اصناف شهرستان ساوه با قدردانی از اطلاع رسانی خبرگزاری جمهوری اسلامی در زمینه آگاه سازی شهروندان نسبت به سرقت کاتالیست خودرو در برخی تعمیرگاه‌ها، گفت: در این زمینه با ورود دادستان شهرستان ساوه و همراهی رئیس اداره اماکن نیروی انتظامی شماری از واحدهای متخلف شناسایی و پلمب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران مرتضی سعیدی به ایرنا، گفت: از زمانی که مساله سرقت کاتالیست خودروها در شهرستان ساوه رسانه ای شد و با پیگیری‌های بازرسان اتاق اصناف و حمایت‌های دادستان و اداره اماکن نیروی انتظامی بیش از ۱۰ واحد صنفی متخلف به علت سرقت کاتالیست خودروهای مردم شناسایی و پلمب شدند.

وی اظهار داشت: در ماه های اخیر، نظارت جدی بر عملکرد برخی واحدهای فعال در حوزه اتحادیه صنف مکانیک شهرستان ساوه در دستور کار قرار گرفت و در این بین شهروندان نیز با ارائه گزارش و شکایت از واحدهای متخلف کمک شایانی نمودند.

به گفته او پس از اطلاع رسانی این مساله، افزون بر ۱۰۰ مورد شکایت از سوی مردم به بازرسی اتاق اصناف در خصوص سرقت کاتالیست خودرو ارجاع شد.

رئیس اتاق اصناف ساوه افزود: پس از بازرسی‌ها و به دست آوردن اسناد لازم، ۱۰ واحد صنفی که کاتالیست خودروی مراجعه کنندگان را بدون اطلاع آنها جداسازی و به سرقت بردند، پلمب و پرونده آنها برای رسیدگی و صدور حکم قضایی به دادسرا ارجاع شده است.

سعیدی با بیان اینکه تعدادی واحد صنفی نیز به دلیل سرقت کاتالیست خودروهای مردم در فرآیند پلمب قرار دارند، افزود: بدون اغماض و در راستای حقوق شهروندان، طبق قانون با افراد متخلف و سودجو برخورد خواهیم کرد.

به گفته این مسئول، متخلفان اخیر طبق نظر کارشناسی باید مبالغی تا حدود ۱۰ میلیون تومان به مال باختگان پرداخت کنند و روند رسیدگی به شکایات سایر شهروندان نیز با دقت در دست بررسی قرار دارد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است