قطعات خودرو

کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت، محصول جدید هنسی

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، هنسی پکیج ارتقاء جامعی را برای کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ ارائه کرده است که قدرت آن را به ۱۰۰۰ اسب بخار افزایش می‌دهد.

 

کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ یکی از قوی‌ترین سدان‌های حال حاضر جهان محسوب می‌شود اما هنسی پکیج ارتقاء جامعی را برای این خودرو ارائه کرده که آن را حتی قوی‌تر خواهد کرد تا بتواند رانندگان سوپراسپرت‌ها را شرمنده کند. هنسی برای افزایش قدرت این سدان آمریکایی اقدام به تعویض سرسیلندرهای موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ آن کرده است. نصب سوپاپ‌های بهتر، بهبود پوشرادها، استفاده از رادیاتورهای بزرگ‌تر، هدرزهای فولادی ضدزنگ، میل بادامک‌های اختصاصی، ارتقاء سیستم سوخت و مبدل کاتالیزوری جریان بالا هم از دیگر ارتقاءهای پیشرانهٔ کادیلاک هستند.

علاوه بر این، سوپرشارژ موتور هم با یک نمونهٔ بزرگ‌تر ساخت خود هنسی تعویض شده است. نتیجهٔ همهٔ این تغییرات تولید ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۱۰ نیوتن متر گشتاور است که نسبت به ۶۶۸ اسب بخار و ۸۹۵ نیوتن متر نسخهٔ استاندارد افزایش چشمگیری را نشان می‌دهد. به گفتهٔ هنسی، CT5-V بلک‌وینگ با این پکیج می‌تواند ۴۰۰ متر را ظرف تنها ۱۰.۱ ثانیه طی کند.

جان هنسی گفته است:

کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ با پیشرانهٔ LT4 جنرال موتورز کاندیدایی طبیعی برای ارتقاء EXORCIST ما بود زیرا این قدرت را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد بدون اینکه روی توانایی‌های رانندگی خودرو تأثیر بگذارد. این کادیلاک چهاردر که H1000 نام گرفته، سریع‌ترین سدان لوکس بنزینی خالص روی کرهٔ زمین است

CT5-V بلک‌وینگ تیونینگ هنسی با گارانتی دوساله یا ۳۸ هزار کیلومتری ارائه می‌شود اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است. تولید این پکیج از ماه آینده آغاز خواهد شد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *