قطعات خودرو

کورینا شوماخر سکوت خود را درباره مایکل شوماخر شکست: مایکل هنوز اینجاست

خودرو بانک – از زمانی که مایکل شوماخر قهرمان افسانه‌ای فرمول ۱ حین اسکی در کوه‌های آلپ فرانسه دچار سانحه شد، ۸ سال گذشته است. از آن زمان تاکنون اطلاعات زیادی درباره وضعیت سلامتی مایکل منتشر نشده است.

خانواده او به شدت مصمم بودند که جزئیاتی درباره وضعیت قیصر آلمانی فاش نشود. حالا کورینا که ۲۶ سال پیش با مایکل ازدواج کرده ‌است، برای اولین بار سکوت خود را در این باره شکسته است.

کورینا فاش کرد که ۸ سال پیش مایکل قصد رفتن به آلپ را نداشت و ترجیح می‌داد برای تعطیلات خانوادگی به دبی برود. او گفت: “مایکل به من گفت که بهتر است به جای اسکی در آلپ به دبی برویم و چتربازی کنیم.”

همسر مایکل نیز معتقد است که این حادثه حاصل بدشانسی بوده‌ است … “من هرگز خدا را به خاطر آنچه که اتفاق افتاد مقصر ندانستم. آن حادثه بدشانسی محض بود، تمام بدشانسی‌ای که ممکن است برای یک نفر اتفاق بیفتد.”

او افزود: “اما مایکل هنوز اینجاست، البته به شکلی متفاوت، اما هنوز اینجاست. این به من نشان می‌دهد که او هنوز خیلی قوی است.”

این مستند محصول نتفلیکس که در ۱۵ سپتامبر امسال پخش خواهد شد، جزئیاتی درباره اتفاقاتی که در ۲۹ دسامبر ۲۰۱۳ در پیست اسکی مریبل فرانسه رخ داد ارائه می‌دهد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *