قطعات خودرو

کیت بدنه جدید و شیک برای ب‌ام‌و X7

اگر می‌خواهید ب‌ام‌و X7 شما ظاهر برجسته‌تری داشته باشد کمپانی ژاپنی والد کیت بدنه جدیدی را تدارک دیده که مناسب اکثر سلیقه‌ها خواهد بود. این کیت که والد اسپورت لاین نام گرفته شامل برخی قطعات اسپورت است.

در بخش جلو شاهد اضافه شدن اسپلیتر جدی به همراه چراغ‌های LED هستیم که باعث شده‌اند این بخش خودرو نمای برجسته‌تری داشته باشد. رکاب‌های جانبی نیز بر پهنای این شاسی‌بلند عظیم‌الجثه افزوده‌اند. X7 به‌صورت استاندارد با رینگ‌های ۲۱ اینچی عرضه می‌شود اما این تیونر ژاپنی رینگ‌های ۲۴ اینچی را انتخاب کرده است.

در بخش عقب نیز می‌توانیم سپری جدید با دیفیوزری بزرگ را تماشا کنیم. یک اسپویلر روی درب پشتی نصب شده که این پکیج را تکمیل می‌کند. البته باید گفت خبری از ارتقای قدرت پیشرانه X7 نیست.

والد اسپورت لاین در ژاپن برای مدل‌های X7 M شامل نسخه دیزلی ۳۵d M عرضه می‌شود. این کیت همچنین برای مدل M50i در دسترس است. نیروبخش این مدل در آمریکا پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۲۳ اسب بخار است. یک پله پایین‌تر مدل xDrive40i قرار می‌گیرد که پیشرانه ۳ لیتری توربوی آن خروجی ۳۳۵ اسبی دارد.

اگر خواهان قدرت بیشتر هستید می‌توانید آلپینا XB7 را انتخاب کنید که قدرت ۶۱۲ اسب بخاری داشته و از متریال لوکس‌تری نیز سود می‌برد.

منبع: پدال

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است