قطعات خودرو

کیفیت خودروها در آذر

به گزارش قطعات خودرو به نقل از دنیای اقتصاد، در بخش سواری و در لیست قیمتی یک، کیفیت خودرو، خودروهای تیگو۷ و تیگو۵ تولید شده در شرکت مدیران خودرو، ۳ ستاره کیفی دریافت کردند. همچنین در لیست قیمتی ۲، هایما S۷ اتوماتیک ایران‌خودروی خراسان ۴ ستاره کیفی را از آن خود کرد.

در لیست قیمتی ۳ نیز جک‌های کرمان موتور در هر دو مدل S۳ و S۵، ۳ ستاره کیفی به دست آوردند. خودروی چینی بیسو نیز ۴ ستاره به دست آورد و آریزو ۶ و آریزو ۵ توربو مدیران‌خودرو ۳ ستاره شدند. همچنین در این کلاس قیمتی، خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی شرکت بهمن موتور ۵ ستاره کامل کیفی را از آن خود کردند، اما‌ ام‌وی‌ام X۳۳ شرکت مدیران‌خودرو دو ستاره را از آن خود کرد.

در لیست قیمتی ۳، ام‌وی‌ام X۲۲ و‌ ام‌وی‌ام ۳۱۵ شرکت مدیران خودرو هر دو، ۳ ستاره کیفی به دست آوردند. همچنین در کلاس قیمتی ۴، دنا پلاس توربو اتوماتیک شرکت ایران‌خودرو ۵ ستاره کامل کسب کرد. خودروهای دناپلاس و پژو ۲۰۷ پانورامای ایران‌خودرو نیز هرکدام ۴ ستاره کیفی به دست آوردند. در این لیست قیمتی اما رانا پلاس و پژو ۲۰۶ از محصولات ایران‌خودرو ۳ ستاره کیفی را از آن خود کردند، درست مانند پژوپارس ساخت سایت کرمانشاه که آن هم ۳ ستاره شد.

در این لیست، سمند و سورن‌پلاس ایران‌خودروی تبریز، پژو پارس و پژو ۴۰۵ ایران‌خودروی خراسان، پژو پارس ایران‌خودروی مازندران و پژو پارس ایران‌خودروی فارس نیز همگی ۳ ستاره کیفی را از آن خود کردند.

همچنین تارای ایران‌خودرو و شاهین سایپا موفق به کسب ۴ ستاره کیفی شدند. در سطح قیمتی ۵ نیز کوییک سایپا ۴ ستاره به دست آورد. در این سطح قیمتی، کوییکR پارس خودرو، تیبا ۲ سایپا، ساینا و همچنین تیبای تولید سایت کاشان، ۳ ستاره کیفی به دست آورده‌اند، همچنین کوییک‌های تولیدی در سایپا و پارس‌خودرو ۴ ستاره شدند.

اما در بخش کامیونت، کامیونت‌های ایسوزو تولید بهمن‌دیزل موفق به کسب ۵ ستاره کامل کیفی شدند. کامیونت شیلر بهمن‌دیزل نیز به همراه کامیونت الوند سایپادیزل ۴ ستاره کیفی را از آن خود کردند. همچنین کامیونت FAW شرکت سیباموتور ۴ ستاره کیفی به دست آورد. در بخش کامیون نیز ایسوزوی بهمن‌دیزل ۵ ستاره کامل کیفی به دست آورد و کامیون بنز WH ایران‌خودرودیزل هم ۳ستاره شد. از سوی دیگر، کامیون FAW از تولیدات شرکت سیباموتور موفق شد ۴ ستاره کیفی را به دست آورد.

اما در بخش کشنده‌‌‌، مدل FAW سیباموتور و کشنده نیوفوتون ایران‌خودرودیزل هم ۴ ستاره‌ای شدند. در این بخش، کشنده سیتراک C۷ متعلق به شرکت پیلسان نیز ۴ ستاره کیفی را از آن خود کرد و کشنده دیما متعلق به دیمادیزل و کشنده آریا دیزل ۴ ستاره به دست آوردند.

در بخش مینی‌بوس، مدل پگاسوس شرکت بهمن‌دیزل ۳ ستاره کیفی به دست آورد و ون مسافری وانا از تولیدات ایران‌خودرودیزل نیز ۴ ستاره کیفی را از آن خود کرد. همچنین ون مسافری هیوندای سروش‌دیزل‌مبنا نیز ۴ ستاره به نام خود ثبت کرد. در بخش اتوبوس شهری نیز اتوبوس شهری ATROS تولید شرکت ایران‌خودرودیزل ۴ ستاره کیفی را به دست آورد.

اما در بخش وانت و در لیست قیمتی ۲، وانت‌های کارآ ۲۰۰۰ تک کابین تیپ ۳ و وانت کارآ ۲۰۰۰ دو کابین تیپ ۳ از تولیدات شرکت بهمن‌موتور و وانت پراید سایپا هم موفق به کسب ۳ ستاره کیفی شده‌‌‌اند. همچنین وانت‌‌‌های نیسان تک‌سوز آپشنال و نیسان دوگانه‌سوز آپشنال از محصولات شرکت زامیاد هرکدام یک ستاره کیفی به دست آوردند و وانت پادرا پلاس شرکت زامیاد نیز توانست ۳ ستاره کیفی به دست آورد.  در لیست قیمتی یک گروه وانت نیز وانت نیوپیکاپ فوتون دیزلی ایران‌خودرودیزل به همراه وانت تولیدی شرکت کرمان موتور، ۴ ستاره کیفی را از آن خود کردند و وانت پیکاپ شرکت سروش‌دیزل‌مبنا نیز ۳ ستاره کیفی به دست آورد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است