قطعات خودرو

گزارش ویژه قطعات خودرو از The CECIMO

صنعت ماشین‌آلات و فناوری‌های تولیدی وابسته به آن امکان تولید سایر تجهیزات صنعتی دیگر را دارند و همچنین هزاران قطعات پیچیده را برای بخش‌های مختلف تولید می‌کنند و این نقطه شروع همه مراکزی است که با فلزات سروکار دارند. بدون داشتن ماشین‌آلات دقیق، ما نمی‌توانیم محصولاتی مانند دوچرخه، هواپیما، ساعت، اتومبیل یا رایانه را در بازار پیدا کنیم، زیرا هر یک از آن‌ها به قطعه‌ای که توسط ماشین‌آلات شکل گرفته نیاز دارد. CECIMO سازمانی حمایتی است که در جهت منافع و ارزش‌های مشترک صنایع ماشین‌آلات و فناوری‌های تولیدی وابسته با آن در سطح اتحادیه اروپا و جهان فعالیت می‌کند.

انجمنی برای بهبود مدیریت و رقابت جهانی

در زمینه‌های اقتصاد، فناوری و نوآوری

«قطعات خودرو» در ادامه جستارهای خود پیرامون اتحادیه‌ها و انجمن‌های تولیدکنندگان قطعات ماشین‌آلات و خودرو در جهان، پی برد که انجمن CECIMO از سال 1950، به صنایع ماشین‌آلات و فناوری‌های تولیدی وابسته کمک می‌کند تا استراتژی خود را برای بهبود مدیریت و رقابت جهانی ارتقا دهد و نیز آن را در زمینه‌های اقتصاد، فناوری و نوآوری توسعه بخشد. انجمن برای حفظ موقعیت برجسته خود به قوانین کافی، نیروی کار ماهر، نوآوری، بودجه مناسب، زنجیره تأمین و زیرساخت‌های مناسب نیاز دارد. CECIMO با گذر زمان در حال تغییر وتحول است و جایگاه خود را با جهانی‌سازی، پایداری، نظارت بر بازار، کمبود نیروی کار ماهر و یک استراتژی طولانی‌مدت صنعتی، متمرکز و حفظ می‌کند. این انجمن، در واقع متشکل از تجمیع 15 انجمن ملی ماشین‌آلات و فناوری‌های تولیدی وابسته به آن در سراسر اروپا است که نمایندگی 98 درصد کل تولید ابزار ماشین‌آلات در اروپا، 1300 شرکت صنعتی در اروپا و 150000 کارمند را بر عهده دارد.

در بررسی های «قطعات خودرو» مشخص شد که عضویت فقط برای انجمن‌های کشور‌های اروپایی امکان‌پذیر است که تحت عنوان اقتصاد بازار اداره می‌شوند و به طور ویژه، گردش مالی کالا‌ها، سرمایه و پرداخت را تضمین می‌کنند، دارای ارز آزاد قابل تبدیل هستند و تابع قوانین سازمان تجارت جهانی هستند. نمایندگی هر کشور فقط توسط انجمنی واحد امکان‌پذیر است.

مجمع عمومی CECIMO توسط نمایندگان انجمن‌های ملی تشکیل شده است که هرکدام باید نماینده شرکتی متفاوت باشند و ممکن است فقط افرادی باشند که خود تابع مدیریتی فعال یا نماینده یک کمپانی تولید‌کننده هستند که ماشین‌آلات و فناوری‌های تولیدی وابسته به آن را تولید می‌کند. این نمایندگان توسط مدیر یا دبیر انجمن ملی هدایت می‌شوند. مجمع عمومی این انجمن سالی دو بار جلسه تشکیل می‌دهد.

رئیس مجمع عمومی توسط هیئت مدیره برای مدت دو سال انتخاب می‌شود. رئیس فعلی، برای دوره پاییز 2019 تا پاییز 2021 دکتر هانس-مارتین اشنبرگر (سوئیس) است.

دکتر هانس مارتین اشنبرگر

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است