قطعات خودرو

۴ پیش‌بینی از قیمت خودرو در آینده

به گزارش قطعات خودرو به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو در روزهای گذشته با نوسانات کمتری همراه شد. اما بازار همچنان در رکود است و خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد.

کارشناسان پیش‌بینی‌های متفاوتی از آینده بازار خودرو می‌کنند.

 

اسد کرمی، کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: قیمت خودرو نسبت به روزهای گذشته، روندی کاهشی را در بازار خودروی کشور طی می‌کند. اما بازار همچنان در رکود است. این رکود در سال‌های گذشته سابقه نداشته و بسیار سنگین است. البته رکود در بازار خودروهای داخلی سنگین‌تر است و هیچ معامله‌ای شکل نمی‌گیرد. به نظر نمی‌رسد در روزهای آینده نیز تغییری در روند بازار دیده شود.

 

چندی پیش نیز، بهرام شهریاری، کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: در حال حاضر هیچ عاملی برای کاهش قیمت خودرو در بازار وجود ندارد. در نتیجه به نظر می‌رسد در روزهای آینده نیز نباید انتظار کاهش قیمت را داشته باشیم.

 

البته فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو نیز به تجارت‌نیوز گفت: در حال حاضر بازار در وضعیت رکودی قرار دارد. اما قیمت‌ خودرو همچنان با نوساناتی همراه است. به نظر می‌رسد این رکود تورمی در آینده نیز ادامه داشته باشد و بازار تا پایان سال با ۲۰ درصد تورم همراه شود.

 

بازار در انتظار مذاکرات

البته برخی دیگر دو موضوع مذاکرات وین و واردات خودرو را تاثیرگذار در بحث قیمت‌ها می‌دانند.

بابک صدرایی، کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: بازار خودروی کشور در ۱۰ روز اخیر با ثبات نسبی در قیمت‌ها همراه بود. البته همچنان کاهش یا افزایش جزئی در قیمت‌ها دیده می‌شود.

این کارشناس صنعت خودرو افزود: باید به این نکته توجه کرد که بازار، در شرایط کنونی کشش افزایش قیمت را ندارد. به همین دلیل، تا زمانی که دو موضوع مذاکرات وین و واردات خودرو به نتیجه نرسد، به نظر می‌رسد بازار به روند کنونی خود ادامه دهد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است