خدمات پس از فروش موتورسیکلت و رضایتمندی مشتریان

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار وضعیت ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه کننده موتور سیکلت در سال ۱۳۹۹ بر اساس دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش توسط دفتر صنایع حمل و نقل وزارت صمت منتشر شد.

۳۹ شرکت در این راستا تحت ارزیابی قرار گرفتند که بر این اساس، متوسط امتیاز شرکت‌های خدمات پس از فروش عرضه کننده برابر با ۴۸.۸ درصد بوده است.

تعداد نظر سنجی ها از مشتریان ۴۲۵۰ فقره و نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش ارزیابی شده نیز ۳۱۸ مورد را شامل می‌شد.

امتیاز سیستم خدمات پس از فروش ۴۳.۵ درصد، امتیاز نمایندگی‌ها ۶۵.۴ درصد و رضایتمندی مشتریان نیز ۶۵.۹ درصد بوده است.

شایان ذکر است در بخش سیستم خدمات پس از فروش، امتیاز شاخص کیفیت برابر با ۶۰ درصد، سرعت ۳۹.۵ درصد، هزینه ۳۹.۵ درصد و نتیجه عملکرد ۴۷.۸ درصد بوده است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *