به گزارش قطعات خودرو به نقل از «اخبار خودرو»،مجید قاقازانی، مدیر بازاریابی خودرو۴۵ با بیان اینکه 8میلیون کاربر را در اختیار داریم، گفت: «با عبور از برخی برندها جزو سه برند اصلی در حوزه فروش خودرو هستیم.» احسان گائینی، مدیر فروش خودرو۴۵ نیز بیان کرد: «چشمانداز ما این است که رهبر بازار باشیم و ذهنیت خرید و فروش خودروهای کارکرده را بین مردم تغییر دهیم. اینکه چه خودرویی بخریم، آیا خودرو سالم و اسناد آن صحیح است یا خیر؟»
وی با بیان اینکه نوآوری و بهبود مستمر یکی از نیازهای اصلی در فضای استارتآپی است، ادامه داد: «به دنبال آن هستیم که در بازار خودروهای کارکرده تعادل قیمت ایجاد کنیم. زیرا کار ما ایجاد شفافیت در حوزه قیمت خودرو است.»
گائینی افزود: «یکی دیگر از اهداف ما افزایش میزان اشتغال است. درحالحاضر بیشاز ۲۰۰ نفر در این شرکت مشغول بهکار هستند و پیشبینی میشود طی چند سال آینده این رقم چند برابر شود.»
وی تصریح کرد: «بهطور متوسط باید حداقل ۹ساعت زمان برای فروش در نظر گرفته شود. اما در خودرو ۴۵ این فرآیند تنها در ۴۵دقیقه انجام میشود.»
مدیر فروش خودرو 45 بیان کرد: « خودرو۴۵؛ یک اپلیکیشن اختصاصی است. درحالحاضر ۶ هزار نفر در این اپلیکیشن حضور دارند و امیدواریم در آینده تعداد فعالان این حوزه و همکاران ما افزایش یابند.»
وی با بیان اینکه خودرو۴۵ یک شرکت دانشبنیان است، گفت: «دلیل اینکه ما شعب فیزیکی داریم، این است که خودرو باید به لحاظ فنی و بدنه کارشناسی شود تا مشتری با خیال راحت اقدام به خرید خودرو کند.»
گائینی در ادامه عنوان کرد: «خودرو۴۵ تا زمان تعویض پلاک همراه مشتری و خریدار است و مسئولیت مواردی مانند اصالت مدارک، پرداخت عوارض و مالیات و… را بر عهده دارد.»