قطعات خودرو

ایجاد شفافیت در بازار خودروهای کارکرده با کار کارشناسی

به گزارش قطعات خودرو به نقل از «اخبار خودرو»،مجید قاقازانی، مدیر بازاریابی خودرو۴۵ با بیان این‌که 8میلیون کاربر را در اختیار داریم، گفت: «با عبور از برخی برندها جزو سه برند اصلی در حوزه فروش خودرو هستیم.» احسان گائینی، مدیر فروش خودرو۴۵ نیز بیان کرد: «چشم‌انداز ما این است که رهبر بازار باشیم و ذهنیت خرید و فروش خودروهای کارکرده را بین مردم تغییر دهیم. این‌که چه خودرویی بخریم، آیا خودرو سالم و اسناد آن صحیح است یا خیر؟»

وی با بیان این‌که نوآوری و بهبود مستمر یکی از نیازهای اصلی در فضای استارت‌آپی است، ادامه داد: «به دنبال آن هستیم که در بازار خودروهای کارکرده تعادل قیمت ایجاد کنیم. زیرا کار ما ایجاد شفافیت در حوزه قیمت خودرو است.»

گائینی افزود: «یکی دیگر از اهداف ما افزایش میزان اشتغال است. درحال‌حاضر بیش‌از ۲۰۰ نفر در این شرکت مشغول به‌کار هستند و پیش‌بینی می‌شود طی چند سال آینده این رقم چند برابر شود.»

وی تصریح کرد: «به‌طور متوسط باید حداقل ۹ساعت زمان برای فروش در نظر گرفته شود. اما در خودرو ۴۵ این فرآیند تنها در ۴۵دقیقه انجام می‌شود.»

مدیر فروش خودرو 45 بیان کرد: « خودرو۴۵؛ یک اپلیکیشن اختصاصی است. درحال‌حاضر ۶ هزار نفر در این اپلیکیشن حضور دارند و امیدواریم در آینده تعداد فعالان این حوزه و همکاران ما افزایش یابند.»

وی با بیان این‌که خودرو۴۵ یک شرکت دانش‌بنیان است، گفت: «دلیل این‌که ما شعب فیزیکی داریم، این است که خودرو باید به لحاظ فنی و بدنه کارشناسی شود تا مشتری با خیال راحت اقدام به خرید خودرو کند.»

گائینی در ادامه عنوان کرد: «خودرو۴۵ تا زمان تعویض پلاک همراه مشتری و خریدار است و مسئولیت مواردی مانند اصالت مدارک، پرداخت عوارض و مالیات و… را بر عهده دارد.»

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است