قطعات خودرو

جزئیات برگزاری انتخابات اتحادیه لوازم یدکی به صورت الکترونیک

رئیس اداره اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران فرآیند برگزاری انتخابات اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات را تشریح کرد.

محمد جعفرنیا در گفت‌و‌گو با «قطعات خودرو» در زمینه برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات به صورت الکترونیک اظهار کرد: انتخابات به صورت سیستمی و همانند انتخابات دوره گذشته شورای شهر برگزار خواهد شد.

وی‌ ادامه داد: در فرآیند این انتخابات افراد با حضور در محل قرارگیری صندوق‌ها، از پشت کامپیوتر نامزدهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و در نهایت رای آن‌ها به صورت پرینت در دسترس قرار می‌گیرد.

رئیس اداره اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در زمینه صندوق‌های رای‌گیری این انتخابات اظهار کرد: ۲ صندوق برای انتخابات هیئت مدیره اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات در نظر گرفته شده است. کل اعضای صنف‌‌ که واجد شرایط رای دادن هستند حدود 6 هزار نفر هستند و در نظر گرفتن ۲ صندوق‌ با توجه به تعداد اعضای صنف کفایت می‌کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار قطعات خودرو در زمینه در نظر قرار دادن صندوق سیار‌ برای رای‌گیری از کسبه مناطق خاوران و تهران پارس و تهران نو و سایر نقاط تهران که محل کار آن ها به مرکز شهر دور است گفت: با توجه به شیوع ویروس‌ کرونا چنین اقدامی صحیح به‌نظر نمی‌رسد.

جعفرنیا در پایان خاطرنشان کرد: صحت انتخابات با در نظر گرفتن ۲ صندوق بیشتر خواهد شد. از‌طرفی ما نیز می‌توانیم نظارت بیشتری بر فرآیند انتخابات داشته باشیم. بیشتر اعضای صنف در خیابان اکباتان متمرکز‌شده‌اند و ما در مسجد اکباتان صندوقی را برای سهولت در شرکت اعضای صنف در انتخابات درنظر گرفته‌ایم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *