به گزارش قطعات خودرو به نقل از دنیای اقتصاد، از آنجا که خودروهای آفرود همچنان محبوب هستند، تیم توسعه پلتفرم الکتریکی مدولار فولکسواگن (MEB) تصمیم گرفت یک مدل همهجانبه را براساس ID.۴ طراحی کند. ID اکستریم دارای یک سری ارتقای آفرود موردنیاز مانند بالابر، لاستیکهای پهن روی چرخهای ۱۸اینچی، گلگیرهای پهنتر، قفسه سقف و چراغهای کمکی LED است.
در این نمونهها، عملکرد خودرو نیز مورد توجه قرار گرفته است. مجموع قدرت خروجی از موتورهای الکتریکی دوگانه اکنون ۳۸۲ اسب بخار است که در مقابل ۲۹۵ اسب بخار برای ID.۴ چهارچرخ متحرک با مشخصات ایالات متحده، افزایش قدرت را نشان میدهد.
همچنین برق خودرو توسط یک باتری ۸۲کیلوواتساعتی تامین میشود. سایر تغییرات شامل طراحی داخلی سفارشی با چرم آلکانترا و رنگ بدنه سفارشی در بیرون است.
اما در سوی دیگر ماجراجویی جدید فولکسواگن، ID.۵ GTX Xcite قرار دارد. این کانسپت توسط تیمی از کارآموزان فنی فولکس واگن در آلمان طراحی و ساخته شده است. این خودرو برای خیابان با چرخهای کاملا سفارشی ۲۲اینچی زیر گلگیرهای پهن طراحی شده است.
فضای داخلی با آلکانترا یا چرم مصنوعی پوشش داده شده است. همچنین قدرت آن نسبت به ID.۵ GTX فعلی با قدرت ۲۹۵ اسب بخار از موتورهای دوگانه و باتری ۸۲کیلوواتساعتی آن، بدون تغییر است.