رده‌بندی نامزدهای ریاست جمهوری‌ در‌ شبکه‌های اجتماعی

مرکز پژوهشی بتا با داده کاوی ۶/۳میلیون پست در فضای مجازی در ۲۱خرداد۱۴۰۰ به رصد و بررسی پست‌های شبکه‌های اجتماعی کاندیداها پرداخته است.

صدرنشینان جدول

 در ۲۱خرداد «هشتگ» رئیسی و همتی به ترتیب در جایگاه اول و دوم تلگرام و اینستاگرام قرار دارند.

بیشترین تولید محتوا در توییتر پس از رئیسی پیرامون «هشتگ»جلیلی بوده. وی همچنین درتلگرام و اینستاگرام در جایگاه سوم قرار دارد.

این آمارها در حالی است که تعداد ستادها و تبلیغات و سخنرانی ها و مصاحبه های ابراهیم رئیسی چند برابر عبدالناصر همتی بوده که به نوعی به بودجه‌های ستادها نیز مرتبط است.

منبع: خبر آنلاین

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *