به گزارش قطعات خودرو به نقل از سايپانيوز، حسين كاظمي طرقي با بیان مطلب فوق افزود: نتیجه اين برنامهريزيها كه با همت تمامی همكاران صورت پذیرفته، باعث افزايش كيفيت خودرو شاهين شده است و در آخرين نظرسنجي هاي انجام شده از مشتريان اين خودرو، سطح رضايتمندي مشتريان 87 درصد ارتقاء يافته كه نشان از به ثمر نشستن اقدامات انجام شده است.
معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا گفت: در راستاي استراتژيهاي گروه سايپا در خصوص افزايش رضايتمندي مشتريان در حوزههاي مختلف از جمله كيفيت محصولات، برنامهريزي مستمري با تعريف پروژههاي مختلف انجام شده است.
او افزود: بر اساس اين موضوع در آبان ماه، شاهد جهش فروش خودرو شاهین بودهايم به نحوی كه ميزان پذيرش ثبت نام بيش از 400 درصد نسبت به مهرماه افزايش یافته و با توجه به افزايش درخواست متقاضيان جهت خريد اين محصول برنامهريزي لازم جهت افزايش توليد صورت پذيرفته است.