قطعات خودرو

افشین اصغرزاده: گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان تمامی کمیسیون‌های لازم در اتحادیه را تشکیل می‌دهد

افشین اصغرزاده

افشین اصغرزاده می‌گوید: گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان صنف بر خلاف روال گذشته، در صدد است تمامی کمیسیون‌های لازم در اتحادیه در چارچوب قانون نظام صنفی تشکیل گردد و اعضای هیئت مدیره در امور کمیسیون‌ها دخالت و اعمال سلیقه شخصی نکند.

 

بیشتر بخوانید: تابلوی اتحادیه لوازم یدکی تغییر می‌کند؟

 

افشین اصغر زاده، عضو گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان در همایش این گروه با اشاره به اینکه این گروه تاریخ انقضای مصرف ندارد، به خبرنگار قطعات خودرو گفت: گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان صرفا برای اثرگذاری این دوره از انتخابات تشکیل نشده و تحت لوای اتحادیه نیست بلکه برای کمک به اتحادیه تشکیل شده و نسبت به نواقص و کمبودها نگاه گسترده و تخصصی دارد.

 

 

وی با بیان اینکه منکر زحمات همکاران و پیش‌کسوتان هیئت مدیره فعلی نیستیم، تاکید کرد: نباید انکار کنیم که فرصت‌های با ارزشی در گذشته داشتیم که از دست رفته‌اند. اتحادیه لوازم یدکی در حال حاضر با مشکلات بیشتر و پیچیده‌تری روبه‌رو است و هر شخصی که توان و علم و اشراف کافی به موضوعات دارد باید در پیشبرد اهداف اتحادیه کمک و همفکری برساند. گرچه این همفکری و ارتباط از سوی اعضا باید دوطرفه باشد و اتحادیه نیز باید با به‌روزرسانی سیستم اطلاع‌رسانی همه اعضا را در جریان اتفاقات قرار دهد. بازنگری در شیوه اداره اتحادیه جزو نکات مهمی است که گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان در صدد انجام آن است.

 

بیشتر بخوانید: تشکیل کمیسیون ارتباط با قوای سه‌گانه از برنامه‌های اصلی گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان است

 

اصغرزاده با بیان اینکه گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان برخواسته از درون صنف است، افزود: این گروه به هیچ کس و یا کسانی منتسب نیست و می‌خواهد با کمک گرفتن از تک تک اعضای صنف، هیئت مدیره‌ای کارآمد، اهل تدبیر، تعامل و مدافع منافع همه اعضای صنف امور اتحادیه را در دست بگیرد. گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان صنف بر خلاف روال گذشته، در صدد است تمامی کمیسیون‌های لازم در اتحادیه در چارچوب قانون نظام صنفی تشکیل گردد و اعضای هیئت مدیره در امور کمیسیون‌ها دخالت و اعمال سلیقه شخصی نکند.

 

 

او تصریح کرد: گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان لازم می‌داند به سایر همکاران خصوصا جوانان و میانسالان فرصت همکاری در اتحادیه در قالب کارگروه‌ها، شوراهای مشورتی، اتاق‌های فکر و شورای رسته‌ها داده شود.

 

 

 

این نامزد گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان درباره این دور از انتخابات اظهار کرد: از تمامی همکاران و هم‌صنفان خودم که در دور اول شرکت کردند و همچنین تعدادی از دوستانی که به دلیل شلوغی و صف‌های طولانی نتوانستند در انتخابات شرکت کنند، تشکر کنم. بحش بزرگی از به حد نصاب نرسیدن دور اول به دلیل کندی سیستم احراز هویت بود که امیدواریم در دور دوم این مشکل برطرف شود.

 

 

اصغرزاده با اشاره به اینکه گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان صنف خود را مقید به انتخاب اعضای صنف می‌داند و با منتخبین ایشان نهایت همکاری و همراهی را خواهد داشت، عنوان کرد: بر اساس قانون جدید نظام صنفی، اگر دور دوم انتخابات هم به حد نصاب نرسد، اتحادیه با اتحادیه همگن دیگری ادغام خواهد شد و قطعا این اتفاق آسیب بزرگی به صنف ما وارد می‌کند. شرکت در انتخابات به نفع تمامی ما است و از همه همکاران و دوستان تقاضا دارم در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

 

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *