قطعات خودرو

سید محمد شیرازی: هیات مدیره جدید اتحادیه مسئولیت سنگینی در قبال اعضا دارد/ نقش موثر اتحادیه در امور خیریه

سید محمد شیرازی در جلسه‌ای با بیان اینکه اعضای صنف لوازم یدکی در روز انتخابات حماسه آفریدند گفت: هیات مدیره جدید اتحادیه که توفیق خدمت به مردم را پیدا کردند باید نهایت تلاش خود را برای محقق شدن شعارهای خود بکنند و مشکلات اعضا را کاهش دهند.

 

بیشتر بخوانید: رمز حل مشکلات صنف، وحدت و انسجام هیات مدیره اتحادیه است

 

 

سید محمد شیرازی در جلسه‌ای با حضور هیات مدیره فعلی و جدید اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران که در مسجد اکباتان برگزار شد بیان کرد: اتحادیه لوازم یدکی خودرو در طی سالیان گذشته با حضور بزرگان و پیش‌کسوتان صنف خدمات گسترده و بزرگی را صورت داده‌اند و تا امروز شاهد آن هستیم. صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران یکی از بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین صنفوف کشور است و ما سالها با اتحادیه ارتباط تنگاتنگی داشته‌ایم. کارهای بزرگ با درایت و مدیریت حجت الاسلام و المسلین مرسلی، بخشی‌زاده و تک تک بزرگان صنف انجام شده و امید داریم این همکاری بهتر از قبل نیز ادامه داشته باشد.

 

 

مسئول موسسه خيريه مدينه الزهرا (س) ضمن تبریک به هیات مدیره جدید اتحادیه اظهار كرد:  اعضای اتحادیه لوازم یدکی خودرو در روز انتخابات و با وجود مشکلات و قطعی سیستم پای صندوق رأی آمدند و حماسه آفریدند و به وظیفه خود عمل کردند. در روز انتخابات، اتحاد و انسجام اعضای صنف به خوبی به منصه ظهور رسید. هیات مدیره جدید اتحادیه که توفیق خدمت به مردم را پیدا کردند باید نهایت تلاش خود را برای محقق شدن شعارهای خود بکنند و مشکلات اعضا را کاهش دهند.

 

 

وی با بیان اینکه باید از رهنمودها و راهنمایی‌های بزرگان صنف بهره لازم را برد عنوان کرد: این صنف به جز کارهای مربوط به امور خیریه در حل مشکلات اعضای صنف موفق بوده و با نشست و برخاست و صحبت با اعضا این موضوع به خوبی به ما اثبات شده است. گرچه تاکنون کارهای بزرگی صورت گرفته اما قطعا کارهای بزرگی دیگری هم هست که باید برای مردم و اعضای صنف انجام داد.

 

بیشتر بخوانید: بهترین شکل همدلی برگزاری نمایشگاه سپاس است

 

 

سید محمد شیرازی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: اعضای جدید هیات مدیره افرادی توانا و با دانشی هستند که منتخبین همه اعضا هستند و از امروز باید برای رفع مشکلات و معضلات همه اعضا کمر همت ببندند و عزم و اراده راسخ داشته باشند.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *