قطعات خودرو

علی اکبر بخشی: بهترین شکل همدلی برگزاری نمایشگاه سپاس است

علی اکبر بخشی معتقد است: بهترین شکل همدلی و اتحاد، برگزاری نمایشگاه سپاس است. نمایشگاه سپاس لازمه مطالبه‌گری ماست و لازمه نمایشگاه سپاس اتحاد است و با اتحاد می‌توانیم از سازمان‌های ذی‌ربط مسائل خود را مطالبه کرده و به نتیجه برسیم. متاسفانه تاکنون این انحاد شکل نگرفته و حتی در سطح اتاق اصناف هم این همدلی مشاهده نمی‌شود.

 

بیشتر بخوانید: تاثیر نمایشگاه اتومکانیک سپاس بر بازار چه خواهد بود؟

 

 

علی اکبر بخشی با بیان اینکه نمایشگاه اتومکانیک سپاس فرصت مغتنمی است تا شرکت‌های تولیدکننده و بازرگانان معتبر محصولات خود را به فروشندگان قطعات یدکی و تعمیرکاران معرفی کرده و اصالت خود را به آن‌ها نشان دهند، به خبرنگار قطعات خودرو گفت: این نمایشگاه می‌تواند بین صنوف و صنایع خودرویی همگرایی ایجاد کند و قطعات خودرو با شناسنامه و معتبر را به مصرف کنندگان تخصصی لوازم یدکی که همان تعمیرکاران خودرو هستند معرفی کند.

 

وی تاکید کرد: به نظر من بهترین شکل همدلی و اتحاد، برگزاری نمایشگاه سپاس است.

 

 

نائب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی و ماشین آلات تهران با اشاره به مطالبه‌گری صنوف خودرویی گفت: نمایشگاه سپاس لازمه مطالبه‌گری ماست و لازمه نمایشگاه سپاس اتحاد است و با اتحاد می‌توانیم از سازمان‌های ذی‌ربط مسائل خود را مطالبه کرده و به نتیجه برسیم. متاسفانه تاکنون این انحاد شکل نگرفته و حتی در سطح اتاق اصناف هم این همدلی مشاهده نمی‌شود.

 

بیشتر بخوانید: درباره نمایشگاه اتومکانیک سپاس

 

 

وی با اشاره به حضور حمید محله‌ای سرپرست دفتر خدمات نگهداری و فنی‌ مهندسی وزارت صمت در جلسه گفت: ما اگر به عنوان یک اتحادیه از آقای محله‌ای درخواستی داشته باشیم و بگوییم طرح شناسه‌دار کردن کالا در سطح بازار التهاب ایجاد می‌کند ممکن است آن توجه لازم نشود اما اگر ده صنف با اتحاد و در غالب یک تشکل واحد بیان کنند این موضوع قطعا متفاوت خواهد شد.

 

 

 

بخشی در پایان صحبت‌های خود ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری نمایشگاه اتومکانیک سپاس گفت: من امیدوارم این همدلی‌ها تداوم داشته و عقبه صنوف خودرویی که همان کسبه هستند رضایتمندی لازم را داشته باشند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *