قطعات خودرو

محمدرضا نجفی‌منش: همگرایی تولیدکننده، تامین کننده، توزیع‌کننده و خدمات دهنده خودرویی بسیار ارزشمند است

رئیس هیات مدیره انجمن تخصصی همگن و قطعه سازان خودرو کشور معتقد است: «نمایشگاه اتومکانیک سپاس ظرفیت خوبی برای همگرایی تشکل‌ها بوده و به همگرایی و ارتباط بهتر تولیدکنندگان، بازرگانان، اتحادیه‌ها صنفی خودرویی و خدماتی منجر شود.»

 

بیشتر بخوانید: نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» به نفع اصناف و مصرف‌کننده نهایی است

 

 

محمدرضا نجفی منش رئیس هیات مدیره انجمن تخصصی همگن و قطعه سازان خودرو کشور در مصاحبه با خبرنگار قطعات خودرو با اشاره به فضای ایجاد شده در کشور و لزوم ایجاد همگرایی در میان تشکل‌های خودرویی از اتحادیه‌های همگن تا انجمن‌های مرتبط با خودرو را اتفاق مبارک خواند.

 

 

نجفی‌منش تولیدکننده قطعات خودرو با اشاره به حجم بازار قطعه کشور و ظرفیت بالقوه این صنعت برای صادرات گفت: با هماهنگی وزارت صمت پروژه‌ای در سطح کشور تعریف شده تا با ارزیابی حجم بازار قطعات خودرو کشور و همچنین حجم مالی این بازار، احصا شود.

 

همگرایی ملی در صنعت خودرویی

 

وی با اشاره به شفافیت در بازار ادامه داد: زمانی که شفافیت در سطح بازار بالا باشد و حجم بازار نیز برای مدیران مشخص باشد قطعا همکاری بیشتری با این صنعت بزرگ خواهند داشت و همگرایی درونی تشکل‌های خودرویی نیز در نهایت به یک همبستگی ملی در این صنعت منجر خواهد شد.

 

 

این تولیدکننده با سابقه در صنعت قطعات خودرو با اشاره به نمایشگاه اتومکانیک سپاس گفت: این نمایشگاه می‌تواند ظرفیت خوبی برای همگرایی تشکل‌ها بوده و به همگرایی و ارتباط بهتر تولیدکنندگان، بازرگانان، اتحادیه‌ها صنفی خودرویی و خدماتی منجر شود.

 

 

نجفی منش ادامه داد: همگرایی تشکل‌ها نگرش مهمی است و باید از ظرفیت‎هایی چون هم‌اندیشی، تخصص و تجربه بزرگان صنوف و تحقیق و پژوهش به نفع اصناف بهره برداری کرد. اگر صنوف به معنای واقعی هم‌صدا باشند می‌توانند در بسیاری از حوزه‌ها به نتیجه برسند، این نتیجه هم در مطالبه‌گری از دولت مفهوم پیدا می‌کند و هم در تنظیم رفتارهای صنف با اعضا و پیگیری حقوق و حفاظت از منافع اعضا.

 

 

وی با تاکید بر اینکه این اتحاد تاکنون شکل نگرفته و هنوز ابعاد تاثیرگذاری آن بر همه روشن نیست بیان کرد: همگرایی تشکل‌ها ضمن آنکه نشانه بلوغ و فهم روابط و مناسبات حال حاضر، در حل مسائل و مشکلات صنفی یاری دهنده است.

 

بیشتر بخوانید: نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» جایگاه اتحادیه‌ها را تقویت می‌کند

 

محمدرضا نجفی‌منش در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه اتومکانیک سپاس برای اولین بار به شکل تخصصی برگزار می‌شود و رسیدن به اهداف آن نیازمند همراهی متخصصین، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان است و امیدواریم این تشکل و رویداد مهم ادامه‌دار باشد.

 

 

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *