قطعات خودرو

ناصر سبزیان: حضور در پای صندوق انتخابات رای به خودمان است

ناصر سبزیان می‌گوید: اتحادیه خانه همه ما است و باید با رای دادن از آن محافظت کنیم. آینده صنف لوازم یدکی در گرو رأی دادن ما است و از همه خواهش می‌کنم روز 10 خردادماه پای صندق رای حاضر شوید.

 

 

به گزارش قطعات خودرو، ناصر سبزیان در همایش انتخاباتی گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران که در راستای معرفی نامزدهای این گروه و برنامه‌های آنها برگزار شد، بیان کرد: تا به امرزو هر کاری در اتحادیه لوازم یدکی انجام داده‌ام بر حسب وظیفه بوده و امیدوارم مفید فایده هم بوده باشد. سال 1393 به دعوت علی اکبر بخشی، رئیس وقت اتحادیه وارد این اتحادیه شدم و در سه دوره متوالی در انتخبات اتحادیه، عضو علی‌البدل هیئت مدیره بوده‌ام.

 

بیشتر بخوانید: مشارکت در انتخابات به نفع تمامی اعضای صنف است

 

وی ادامه داد: مسئولیت اصلی بنده در اتحادیه در وهله اول نظارت بر کمیسیون شورای پاساژها است و در مرحله دوم دبیر کمیسیون مالیات اتحادیه هستم و زیر نظر علی اکبر بخشی مسائل و مشکلات را حل و فصل می‌کنیم. همانطور که می‌دانید بخشی، نائب رئیس اتحادیه در بحث امور دارایی و مالیاتی هم صاحب نظر هستند و هم نفوذ بالایی دارند.

 

 

حضور در پای صندوق انتخابات رای به خودمان است

 

 

او با اشاره به اینکه جلسات متعدد ما همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: سازمان امور مالیاتی در نظر دارد مالیات اعضا را در حدود 60 درصد افزایش بدهند، خوشبختانه اتاق اصناف تهران و ایران و اتحادیه‌ها جلوی این کار را گرفته‌اند و تا امروز با افزایش مالیات موافقت نکرده‌اند. علی اکبر بخشی، با نفوذی که در اتاق اصناف و سازمان امور مالیاتی دارد نیز تمامی مشکلات این صنف که 10 هزار عضو دارد را به گوش مسئولان مربوطه رساندند.

 

 

سبزیان با اشاره به اینکه حذف ارز ترجیحی و مشکلات اقتصادی کشور بر صنف و اعضای ما هم اثر داشته عنوان کرد: سازمان امور مالیاتی امسال می‌خواهد تبصره ماده 100 را حذف کند و ماده 97 جایگزین آن خواهد شد. تبصره ماده 100 به نفع 70 درصد اعضای صنف ما است و با حذف آن اتفاقات ناخوشایندی رخ می‌دهد. ما در کنار نائب رئیس اتحادیه مرتبا پیگیر این موارد هستیم و از اعضا و حقوق آنها دفاع می‌کنیم.

 

 

نامزد گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت بحث انتخابات اظهار کرد: دور دوم انتخابات اتحادیه که در 10 خردادماه برگزار می‌شود بسیار مهم است و حضور اعضای صنف بزرگ ما برای قدرت اتحادیه الزامی است. از همه اعضا می‌خواهم پای صندوق رای بروند و حتی اگر نامزدها مطابق نظر شما نیستند، رای سفید بدهید. حضور در پای صندوق انتخابات رای به خودمان است.

 

 

 

آینده صنف لوازم یدکی در گرو رأی دادن اعضا است

 

ناصر سبزیان ضمن تاکید بر مشکلات اساسی صنف و لزوم مشارکت حداکثری، تصریح کرد: اتحادیه لوازم یدکی خودرو در مخاطره است و در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد شرکت کنندگان، این اتحادیه با اتحادیه همگن دیگری ادغام خواهد شد. جایگاه صنف ما فوق‌العاده بالا است و این جایگاه در سطح کشور اگر اول نباشد، صد در صد دوم است. به همین خاطر باید از موجودیت اتحادیه خودمان محافظت کنیم.

 

نامزد گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان تاکید کرد:  اتحادیه خانه همه ما است و باید با رای دادن از آن محافظت کنیم. اتحادیه در طول این سال‌ها با وجود حضور کارشناسان و پیش‌کسوتان صنف از جمله آقایان بخشی، حمزه، غفوری، روغنی و … کارهای زیادی برای اعضا انجام داده‌اند و امیدواریم این روند با هیئت مدیره جدید با جدیت و عزم بالا بهتر هم بشود. آینده صنف لوازم یدکی در گرو رأی دادن ما است و از همه خواهش می‌کنم روز 10 خردادماه پای صندق رای حاضر شوید.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *