قطعات خودرو

پیشنهاد نامزد گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان برای مشارکت اعضا در انتخابات اتحادیه چه بود؟

12 روز دیگر دور دوم انتخابات اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران برگزار خواهد شد و با توجه به تغییر قوانین انتخابات، این دور از انتخابات اهمیت بالایی پیدا کرده است.

 

 

بی‌اطلاعی اعضای صنف لوازم یدکی از زمان برگزاری دور دوم

 

 

به گزارش قطعات خودرو، با توجه به زمان اندک باقیمانده تا روز انتخابات، اتحادیه جلساتی را برای چگونگی جلب حضور حداکثری اعضا در دور دوم انتخابات برگزار کرده چراکه این دور از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

 

بیشتر بخوانید: تبلیغات انتخاباتی برای اطلاع‌رسانی و مشارکت اعضا مؤثر است

 

 

ادغام اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات با اتحادیه‌های همگن دیگر در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد شرکت کنندگان در دور دوم انتخابات قطعی است و این موضوع می تواند برای صنف چالش برانگیز و دردسر ساز گردد. با این حال هنوز تعداد زیادی از اعضای صنف از زمان برگزاری دور دوم انتخابات بی‌خبر هستند. سید احمد حسینی مشاور حقوقی اتحادیه و دبیر گروه نواندیشان و پیش کسوتان صنف با تذکر این موضوع از اتحادیه درخواست کرد: به تمام کسانی که در دوره اول شرکت کرده‌اند و شماره همراه ایشان نزد وزارت صمت موجود است به طرق مختلف اطلاع داده شود که 10 خرداد روز برگزاری دومین دوره انتخابات است.

 

 

وی هم چنین از اتحادیه خواست ضمن تشکر از حضور ارزشمند اعضا در روزهای پایانی سال گذشته از همه ایشان درخواست کنند به منظور جلوگیری از ادغام اتحادیه در دور دوم حضور حداکثری داشته باشند.

 

 

سیداحمد حسینی افزود: شکی نیست اطلاع‌رسانی در فرصت محدود باقیمانده تا برگزاری انتخابات بیش از پیش مهم است.

 

 

اتحادیه طی جلساتی در هفته‌های اخیر با کاندیداهای این دور از انتخابات، جلساتی را برگزار کرده و هر یک از کاندیداها نظر خود را مبنی بر مشارکت حداکثری بیان کردند.

 

 

ترغیب اعضای اتحادیه برای حضور در پای صندوق رای مسئولیت هیئت مدیره مستقر است

 

 

نامزد گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان ضمن تاکید بر این موضوع که بسیاری از اعضای اتحادیه از اهمیت این دور انتخابات با خبر نیستند گفت: اتحادیه می‌تواند با تماس تلفنی از آنها درخواست شرکت در انتخابات را داشته باشد و عواقب شرکت نکردن در این دور انتخابات را توضیح دهند.

 

 

این پیشنهاد را جدی بگیرید

 

 

۱۰ خردادماه روز سرنوشت سازی برای صنف لوازم یدکی خودرو است. قانون برگزاری انتخابات در دوره قبل بر این مبنا بود که پس از به حد نصاب نرسیدن دو دور انتخابات، دور سوم هم برگزار می‌شد و در صورت به حد نصاب نرسیدن انتخابات، اتاق اصناف گروه سرپرستی با نظر هیئت رئیسه و با نظارت اتاق اصناف تشکیل می‌داد و این گروه سرپرستی طبق قانون ۶ ماه مهلت برگزاری مجدد انتخابات را داشتند. اما در قانون جدید انتخابات، اگر دور دوم آرا به حد نصاب نرسد ادغام اتحادیه لوازم یدکی خودرو با اتحادیه‌هایی از قبیل اتحادیه لاستیک، تعمیرکاران خودرو و … حتمی است و شان اتحادیه و استقلال آن زیر سوال خواهد رفت. بدیهی است در زمان باقیمانده تا انتخابات، اتحادیه نباید منفعلانه عمل کند و پیشنهاد مهم نامزد گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان را جدی بگیرد.

 

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *