قطعات خودرو

کایکانی: تشکل‌های بخش خصوصی را جدی بگیرید / همدلی و همکاری اتحادیه‌ها در نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو پاکدشت ضمن انتقاد از جایگاه متزلزل اتحادیه‌ها بر لزوم برگزاری نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» تاکید کرد و گفت: « خوشبختانه در برگزاری نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» همکاری و همدلی اتحادیه‌ها اتفاق افتاده و این مهم باعث قدرت هرچه بیشتر اتحادیه‌ها خواهد شد. بدیهی است همگرایی و همبستگی فعالان زنجیره تولید، تامین و توزیع قطعات خودرو و خدمات خودرویی در نهایت به رضایتمندی مصرف کننده منجر خواهد شد.»

 

 

مهندس کایکانی، رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو پاکدشت در گفتگو با خبرنگار قطعات خودرو درباره برگزاری نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» بیان کرد: برگزاری و حضور تولیدکنندگان و شرکت‌ها در نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» در دورانی که لوازم یدکی اصل و قاچاق به سختی قابل شناسایی است از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید: نخستین نمایشگاه اتومکانیک ایران

 

 

وی با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی مشکلات زیادی برای اقتصاد و به تبع آن تولید قطعات خودرو وارد کرده اظهار کرد: در این شرایط باید حمایت بیش از پیشی از برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها کرد به این دلیل که نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای صنعتگران خلاق داخلی برای معرفی آخرین دست‌آوردها است و ارتباط موثر با مشتریان است. دولتمردان و مدیران باید ظرفیت‌های بالای اتحادیه‌ها و انجمن‌های خصوصی را جدی بگیرند و از آنها حمایت کنند.

 

 

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو پاکدشت همگرایی میان صنوف و صنایع خودرویی را به نفع تولیدگنندگان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان توصیف کرد و افزود: خوشبختانه در برگزاری نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» همکاری و همدلی اتحادیه‌ها اتفاق افتاده و این مهم باعث قدرت هرچه بیشتر اتحادیه‌ها خواهد شد. بدیهی است همگرایی و همبستگی فعالان زنجیره تولید، تامین و توزیع قطعات خودرو و خدمات خودرویی در نهایت به رضایتمندی مصرف کننده منجر خواهد شد.

 

 

به گفته کایکانی ظرفیت اتحادیه‌ها، انجمن‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی سال‌ها مغفول مانده و امید داریم با برگزاری این نمایشگاه از این ظرفیت در جهت رفع موانع و مشکلات بهره کافی برده شود.

 

 

حامی معنوی نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» همچنین درباره مشکل مالیاتی اصناف اظهار کرد: متاسفانه سازمان امور مالیاتی رفتار و برخورد و محاسبات بدون انصافی را پیش گرفته و همین رفتارها باعث نارضایتی همه صنوف کشور شده است و قطعا این اتفاقات به صلاح کشور نیست. بسیاری از اعضای اتحادیه‌ها به دلیل مالیات سنگین و با وجود سابقه طولانی در کار خود در صدد بستن مغازه‌ها و کسب و کار خود هستند.

 

بیشتر بخوانید: نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» تاثیر به‌سزایی در آینده اتحادیه‌ها خواهد داشت

 

کایکانی با اشاره به اینکه اتحادیه‌ها نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور دارد عنوان کرد: اتحادیه‌ها در کشور ما به نسبت دیگر کشورها تفاوت زیادی دارد و اختیارات و قدرت عمل ما بسیار محدود است. این در حالی است که دولت در شرایط سخت کنونی می‌تواند از توان و دانش متخصصان روسا و اعضای اتحادیه‌ها نهایت بهره را ببرد. تا زمانی که نقش بخش خصوصی در اقتصاد کشور جدی گرفته نشود وضع به همین منوال خواهد بود و امیدی برای برون رفت مشکلات نیست.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *