قطعات خودرو

طالبی: نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» تاثیر به‌سزایی در آینده اتحادیه‌ها خواهد داشت

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو اسلامشهر با بیان اینکه نمایشگاه‌های تخصصی قطعات خودرو در زمینه‌های مختلفی از جمله بالارفتن کیفیت تولیدات، هم‌اندیشی و تبادل نظر کارشناسان، شناساندن آخرین دستاوردها و تولیدات، ارتباط موثر با مصرف کنندگان و در نهایت معرفی قطعات خودرو با کیفیت موثر و مفید خواهند بود اظهار کرد: « نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» که توسط ماهنامه تخصصی قطعات خودرو و تعاونی تعیمرکاران خودرو (فاوا) در 8 تا 11 تیرماه برگزار خواهد شد، تاثیر به‌سزایی در آینده اتحادیه‌ها خواهد داشت. اتحاد و همدلی اتحادیه‌ها جزو اهداف مهم این نمایشگاه است که امیدواریم این مهم با همکاری بیشتر همه صنوف ادامه‌دار باشد.»

 

 

مهندس طالبی، رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار قطعات خودرو درباره مشکلات مالیاتی صنوف بیان کرد: تعدیل ضرایب مالیاتی خواسته به حق اصناف است و سازمان امور مالیاتی باید مبنای ضرایب صنوف برای عملکرد سال 1400 را با توجه به رکود کسب و کار و افزایش افسارگسیخته مالیات مد نظر قرار بدهد.

 

بیشتر بخوانید: نمایشگاه‌های تخصصی نقش مهمی در بالا رفتن کیفیت قطعات خودرو دارند

 

 

وی افزود: در سال‌های گذشته تورم تا این حد نبوده و اگر مبنای این ضرایب در حال حاضر کارتخوان‌ها باشد، همه صنوف متضرر خواهند شد. به یکباره و بدون آموزش و اطلاع رسانی دقیق و به موقع نمی‌توان به یکباره مبنای محاسبه مالیاتی اصناف را تغییر داد و این مهم نیاز به زیرساخت‌ها دارد. قطعا همه صنوف با پرداخت به حق مالیات مشکلی ندارند اما مشکلی اصلی همه اتحادیه‌ها و صنوف، میزان مالیاتی است که با واقعیات تناسبی ندارد و مدارک تراکنش‌های بانکی مبنای دقیقی برای محاسبه مالیات نیست. بسیاری از اعضا در این روزها شکایات زیادی داشتند و همنطور که می‌دانید اتحادیه‌ها برای حل اینگونه مشکلات اختیارات چندانی ندارند و امیدورایم با توجه به صحبت‌های رئیس جمهور مبنی بر اینکه مدیران به اصناف اعتماد داشته باشند و مبنای کار بر اعتماد دوطرفه باشد، گشایشی حاصل شود.

 

 

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو اسلامشهر در ادامه با اشاره به اینکه اتحادیه‌ها منافع مشترکی دارند و باید با متحد شدن در رفع مشکلات قدم بردارند، اظهار کرد: روز به روز مشکلات اتحادیه‌ها در زمینه‌های مختلف بیشتر می‌شود و اعضا همه مطالبات به حقی از اتحادیه در جت پاسخگویی و رفع مشکلات خودشان دارند. بدیهی است اتحادیه‌ها منافع مشترکی دارند که به تنهایی نمی‌تواننند این مشکلات را حل و فصل کنند.

 

نمایشگاه‌ها، بازوی توانمند دولت در مبارزه با کالای قاچاق

 

 

حامی معنوی نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» ادامه داد: جایگاه اتحادیه‌ها در شرایط امروز تضعیف شده و متاسفانه روسای اتحادیه‌ها در تصمیمم‌گیری‌های مهم صنفی نقشی ندارند. در حالی که روسای اتحادیه‌ها بهتر از هر مدیر و کارشناسی به تمامی مسائل و مشکلات صنفی آگاهی و اشراف کاملی دارند.

 

 

این مقام صنفی با اشاره به برگزاری نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» عنوان کرد: نمایشگاه‌های تخصصی قطعات خودرو در زمینه‌های مختلفی از جمله بالارفتن کیفیت تولیدات، هم‌اندیشی و تبادل نظر کارشناسان، شناساندن آخرین دستاوردها و تولیدات، ارتباط موثر با مصرف کنندگان و در نهایت معرفی قطعات خودرو با کیفیت موثر و مفید خواهند بود. یکی از دغدغه‌های اصلی این روزها مبارزه با کالای قاچاق و جمع آوری آن از سطح بازار است و نمایشگاه‌ها به عنوان بازوی توانمند دولت در این زمینه می‌توانند نقش‌آفرینی موثری داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید: نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» نقطه آغاز مهمی برای همگرایی صنوف و صنایع خودرویی است

 

 

مهندس طالبی تصریح کرد: نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» که توسط ماهنامه تخصصی قطعات خودرو و تعاونی تعیمرکاران خودرو (فاوا) در 8 تا 11 تیرماه برگزار خواهد شد، تاثیر به‌سزایی در آینده اتحادیه‌ها خواهد داشت. اتحاد و همدلی اتحادیه‌ها جزو اهداف مهم این نمایشگاه است که امیدواریم این مهم با همکاری بیشتر همه صنوف ادامه‌دار باشد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است