قطعات خودرو

درباره فروش خودرو گلایه مندی جدی وجود دارد| کابینه همچنان نیازمند ترمیم است

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار، حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به دلایل استعفای وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی اظهارکرد:متاسفانه در زمینه پرداخت یارانه به یارانه بگیران ناهماهنگی زیادی در وزارت تعاون،کار و رفا اجتماعی وجود دارد. وی تصریح کرد: واقعا در زمینه فروش خودرو گلایه مندی جدی وجود دارد، متاسفانه سوء تدبیر در ثبت نام های خودرو کاملا محرز است و باید بدون تعارفات این مسائل مطرح شود.

وی ادامه داد: در زمینه پرداخت یارانه در روزها و ماه های اخیر گلایه مندی زیادی را از سوی مردم شاهد بودیم.

عضو کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس اظهار کرد: گلایه مندی مردمی درحال تبدیل شدن به یک نارضایتی عمومی بود و ما به جد مخالف این مسئله هستیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: از این رو مجلس نسبت به رفتار و رویکردهای وزارت رفاه واکنش نشان داد؛ به هرحال وزارت رفاه در جریان اقدامات تیم اقتصادی دولت تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه بسیاری از بانک ها و شرکت ها زیر مجموعه وزارت رفاه هستند، بیان کرد: وزارت رفاه وزراتخانه ای عرض و طویل بوده و ناهماهنگی در آن می تواندآسیب رسان باشد.

آزادی خواه با بیان اینکه آیا باز هم نیاز به ترمیم کابینه دولت وجود دارد و یا خیر؟ گفت: بله . مستحضرید که اخیرا وزیر صمت هم از مجلس کارت زرد خود را دریافت کرده است چراکه مجلس پاسخ وزیر صمت را قانع کننده ندانست.

این نماینده مجلس بیان کرد: همچنین در زمینه عملکرد سازمان حمایت انتظارات جدی تر وجود داشت چراکه این سازمان باید هم از تولید کننده و هم از مصرف کننده حمایت درستی داشته باشد.

وی با بیان اینکه این مجلس از دولت حمایت کرده است، بیان کرد: از این رو اگر خللی در کار دولت باشد وظیفه خود می دانیم که این تذکرات را به دولت بدهیم.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *