قطعات خودرو

اتحادیه به عملکرد شوراها در پاساژها نظارت نمی‌کند

پیش‌کسوت صنف لوازم یدکی ماشین‌آلات سبک در پاساژ کاشانی در گفت‌وگو با قطعات خودرو:



محمد نمازی از پیشکسوتان حوزه لوازم یدکی ماشین‌آلات سبک از برگزاری انتخابات اتحادیه اطلاع ندارد و می‌گوید: برگزاری انتخابات اتحادیه در ایام شیوع کرونا کاملاً اشتباه است و بهتر است انتخابات به بعد از پایان گرفتن کرونا موکول شود تا همه اعضا بتوانند در آن شرکت کرده و به اشخاص مورد نظرشان رای بدهند.
نمازی 67 ساله که خود را بازنشسته می‌داند، وی در گفت‌وگو با قطعات خودر‌‌و می‌گوید: ما تولید کننده نیستیم و در واقع مغازه ای داریم که در آن لوازم یدکی ماشین آلات سبک می‌فروشیم.
می‌پرسم به اعتقاد شما آیا اتحادیه تاکنون موفق عمل کرده است؟ نمازی می‌گوید: تا جایی که از فعالیت اتحادیه خبر دارم از عملکرد اعضای هیئت مدیره راضی هستم و تاکنون مشکل خاصی نداشته‌ام و تنها انتظاری که از اتحادیه دارم این است که به عملکرد شوراها در همه پاساژها به ویژه پاساژ کاشانی نظارت کند.

عملکرد ضعیف شورای پاساژها


وی با بیان مثالی تاکید می‌کند: با نگاهی گذرا به مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی که در زیر زمین پاساژها فعالیت می‌کنند متوجه می‌شویم که برخی از مغازه‌داران اجناس خود را بیرون از مغازه قرار می‌دهند تا در معرض دید مشتریان قرار بگیرد و در صورتی که یک کبریت به زمین بیفتد همه پاساژ آتش می‌گیرد و بیش از 2-3 هزار نفر در اتفاق آتش‌سوزی از بین خواهند رفت.
وی به عملکرد ضعیف اتحادیه در مورد فعالیت شوراها اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد: کمیسیون نظارت بر شورای پاساژها در اتحادیه نظرات دقیق و مناسبی بر شوراهای فعال در پاساژها ندارد و اتحادیه باید به وضعیت و عملکرد شوراها نظارت داشته باشد.

نابسامانی فعالیت مغازه‌ها و احتمال آتش‌سوزی


نمازی تاکید می‌کند: نابسامانی فعالیت مغازه‌ها و احتمال آتش‌سوزی در طبقات منفی همکف در پاساژها فقط مربوط به پاساژ کاشانی نیست و در بسیاری از مراکز تجاری و پاساژها ممکن است این اتفاق بیفتد؛ چرا که شوراها به درستی به وظایف خود عمل نمی‌کنند و اتحادیه هم از عملکرد آنها بی اطلاع است.
پیشکسوت بازار لوازم یدکی با اشاره به سلبقه فعالیتش می‌گوید: من سابقه ۳۲ سال فعالیت در حوزه لوازم یدکی خودرو دارم و در پاساژ کاشانی فروشگاهی به نام اخوان پارس ایرانیان داریم که در آن لوازم یدکی ماشین‌آلات سبک و موتوری را می‌فروشیم البته با ۶۷ سال سن دیگر فعالیت نمی کنم و بازنشسته شده‌ام و کارمندان در اینجا مشغول به کارند.
شرکت اخوان پارس ایرانیان در سال 1394 شروع به کار کرد و قبل از آن با نام فروشگاه اخوان نمازی فعالیت می‌کرد.


مزایای انتخاب افراد جوان در هیئت مدیره جدید اتحادیه


نمازی در پاسخ به این سوال که چه پیشنهادی برای هیئت مدیره جدید دارید می‌گوید: گویا قرار است که در اتحادیه از افراد جوانتر استفاده کنند طبیعی است اگر اعضای هیئت مدیره جوان و پر انرژی باشند در عملکرد اتحادیه تأثیر مثبتی خواهند گذاشت؛ البته جوانان در کنار باتجربه ها می‌توانند موفق‌تر عمل کنند.
می‌پرسم شما در چه مواردی می‌توانی به اتحادیه کمک کنید؟می‌گوید: به اعتقاد من در اتحادیه باید افرادی حضور داشته باشند که از من با تجربه‌تر و کارآمدتر باشند و نیازی به نظر و تجربه من نداشته باشند و کاملاً از من جلوتر باشند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *