قطعات خودرو

اعمال تسهیلات ویژه برای ترخیص خودروهای رسوبی در فارس

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار ، سرهنگ صادق سلیمی گفت: در راستای تحویل هرچه سریعتر خودروهای توقیفی به مردم و برای جلوگیری از ضرور و زیان اموال عمومی و انباشت خودروها در پارکینگ‌ها، دستورالعملی در این خصوص تهیه و برای اجرا به پلیس راهور استان فارس ابلاغ شده است. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فارس از تسهیلات ویژه برای ترخیص خودروهای رسوبی به مناسبت دهه فجر در استان خبر داد.

 

وی با بیان اینکه بر اساس این دستورالعمل مالکان وسایل نقلیه‌ای که بیش از یک سال از تاریخ توقیف آن‌ها می‌گذرد مشمول این طرح خواهند شد، افزود: مالکان این خودروهای توقیفی می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی و اسناد وسیله نقلیه خود به پلیس +۱۰ مراجعه و از تسهیلات ویژه ترخیص خودرو برخوردار شوند.

 

رئیس پلیس راهور فارس پرداخت هزینه پارکینگ با تعرفه سال ۱۳۹۴ و تقسیط هزینه خلافی خودرو را از تسهیلات ویژه این طرح عنوان و اضافه کرد: این طرح تا پایان بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

سلیمی ادامه داد: مالکین یا متصرفین قانونی وسائل نقلیه ای که مشمول اسقاطی شوند، می‌توانند ظرف دو سال نسبت به ارائه مدارک مثبته مالکیت اقدام کنند تا مورد بررسی قرار گیرد و پس از صدور دستور قضائی، در صورت ذی حق بودن ارزش ریالی وسیله نقلیه توقیفی خود بر اساس زمان فروش از طریق مزایده را دریافت کنند.

 

رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: وسائل نقلیه دارای دستور قضائی یا پرونده قضائی مشمول این طرح نمی‌شوند.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است