قطعات خودرو

این خودروها جت‌های جاده هستند

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خبرآنلاین، در این گزارش می‌خواهیم به بررسی خودروهایی بپردازیم که بالای ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت دارند.

 

هنسی ونوم جی‌تی ( ۴۳۵.۳ کیلومتر بر ساعت )

عکسl این خودروها جت‌های جاده هستند

در فوریه ۲۰۱۴، هنسی ونوم GT به سرعت ۲۷۰.۴۹ مایل در ساعت (۴۳۵.۳ کیلومتر در ساعت) رسید که به طور غیررسمی رکورد جهانی سریع ترین خودروی جهان را شکست. ظاهراً این خودرو به دلیل مشکلات سازمانی نمی تواند در هر دو جهت آزمایش شود و بنابراین رکورد غیر رسمی باقی مانده است.

 

با این حال، این خودرو در حال حاضر رکورد سریع ترین خودروی تولیدی جهان را در اختیار دارد و شکی نیست که این ماشین یک ماشین فوق العاده و واقعی است. Hennessey Venom GT دارای موتور V۸ توئین توربو است و قیمتی در حدود ۱.۲ میلیون دلار دارد. در دسامبر سال گذشته، سازنده بریتانیایی اعلام کرد که ۱۱ خودرو از ۲۹ خودروی پیشنهادی هنسی قبلا فروخته شده است.

 

بوگاتی ویرون سوپر اسپرت ( ۴۳۰.۹ کیلومتر بر ساعت )

عکسl این خودروها جت‌های جاده هستند

وقتی به یک خودروی سریع فکر می‌کنید، شرط می‌بندیم که بوگاتی ویرون به ذهنتان خطور کند. بوگاتی ویرون، خودرویی با طراحی فرانسوی، مطمئناً برای افراد معدودی با قیمت نجومی ۲.۵ میلیون دلار رزرو شده است. اگرچه ویرون فوق‌العاده گران است، اما ویرون یکی از سریع‌ترین خودروهای جهان با حداکثر سرعت ۲۶۷.۸ مایل در ساعت (۴۳۰.۹ کیلومتر در ساعت) است.

 

 

کوئینگزگ آگرا ( ۴۳۹ کیلومتر بر ساعت )

عکسl این خودروها جت‌های جاده هستند

این خودرو با طراحی سوئدی می تواند تنها در ۲.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. این ماشین متوسط به طور ویژه از مواد بادوام و سبک وزن طراحی و ساخته شده است تا به آن کمک کند به حداکثر سرعت ستاره ای ۲۷۳ مایل در ساعت (۴۳۹.۳ کیلومتر در ساعت) برسد.

 

 

۹ff GT۹-R ( ۴۱۳.۶ کیلومتر بر ساعت )

عکسl این خودروها جت‌های جاده هستند

۹ff GT۹-R شاید یکی از شناخته شده ترین خودروها نباشد، اما مطمئنا یکی از سریع ترین هاست. در واقع، ۹ff GT۹-R طوری طراحی شده است که عمدا عنوان سریع ترین رودستر جهان را به خود اختصاص دهد و می تواند تنها در ۲.۹ ثانیه به سرعت ۰-۶۲ مایل در ساعت برسد.

 

متأسفانه بوگاتی ویرون این رویا را درهم شکست. با این حال، این خودرو تنها حدود ۷۰۰۰۰۰ دلار قیمت دارد که آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین سوپر خودروهای موجود تبدیل می کند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است