قطعات خودرو

بهترین موتورسیکلت برای کار در پیک

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودرو بانک، برای خرید موتور باید به جنس، اصطحلاک، مصرف پایین، سازگاری با محیط‌ زیست و مواردی مثل آن توجه کنید. ما در این مقاله از خودرو بانک، سعی به معرفی 5 تا از بهترین موتورها برای کار در پیک موتوری هستیم. با بررسی دقیق این موتورسیکلت ها و مقایسه آن‌ها می‌توانید مطلوب‌ترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. سابقه درخشان خودرو بانک تضمینی برای انتخاب بهترین‌ها است. پس برای چند دقیقه ما را همراهی کنید تا عاقلانه‌ترین تصمیم را بگیرید.

 

1. بررسی ویژگی‌های منحصر به فرد موتورسیکلت باکسر 150

 

موتورسیکلت باجاج باکسر یکی از بهترین موتورها در انواع خود برای استفاده در پیک موتوری است. این موتور قابلیت استفاده چند منظوره در شهر را دارد و در لیست بهترین‌های کلاس استریت است.BAJAJ BOXER دارای ظاهری ساده، غیرخشن و به دور از المان‌های فانتزی است. این موتورسیکلت دارای سبکی قدیمی با چراغ بزرگ دایره‌ای شکل است. این وسیله چراغ‌های بزرگی برای استفاده در شب است. باک بنزین آن نیز دارای ویژگی پیچیده و خاصی نیست.

 

باجاج باکسر

 

زین موتورسیکلت BOXER برای استفاده دو نفر بسیار راحت است. همچنین پشت آن ترک‌بند فلزی قرار دارد. این موضوع به استفاده از این وسیله به عنوان پیک و حمل لوازم کمک بزرگی می‌کند. قدرت و استحکام بالا BAJAJ به استفاده از آن در درازمدت کمک می‌کند. سیستم سوخت این مدل موتورسیکلت به صورت انژکتوری است. قدرت آن 12 اسب بخار، تقریبا نصف موتورسیکلت کاوازکی Z249 است. یکی از بهترین مدل‌ها برای کار در پیک موتوری باجاج بوکسر است.

 

2.انتخاب موتورسیکلت  TVSمدل HLX150، یک مدل ارزان از شرکت نیرو موتور شیراز

 

موتورسیکلت TVS یکی از مدل‌های شرکت نیرو موتور شیراز است که در کشور ایران مونتاژ می‌شود. قیمت پایین این موتورسیکلت و امکان حمل بار با وزن بالا، مهم‌ترین ویژگی‌ آن برای استفاده به عنوان پیک موتوری است. شاسی سفت و کشیده TVS در جابه‌جایی وسایل کمکی بزرگی می‌کند. حداکثر قدرت آن 11.8 اسب بخار برای دور موتور 9000 است. همچنین حداکثر سرعت مورد استفاده آن 94 کیلومتر است.

 

 

 

3.استقبال بی‌نظیر مشتریان از موتورسیکلت استریت KLD

 

موتور سیکلت KLD یکی از محصولات خوب کبیر موتور برای استفاده در پیک موتوری است. اگرچه این وسیله قسمت حمل بار ندارد، ولی با طول بیش از 200 سانتی‌متر برای استفاده در این زمینه مناسب است. همچنین این موتورسیکلت از استقبال بالا خریداران روبه‌رو شده است. ویژگی‌های فنی خوب این موتورسیکلت عبارتند از:

• سیستم سوخت رسانی انژکتوری

• توان موتور 10 کیلووات برای دور موتور 7500

• ظرفیت باک بنزین به اندازه 11.5 لیتر

• مصرف سوخت 1.7 لیتر برای هر صد کیلومتر

• مناسب برای استفاده 2 نفر با ارتفاع 128 سانتی متر

موتور KLD در گروه وسایل STREET قرار دارد. این وسیله قابلیت حمل بار با وزن زیاد را دارد.

 

KLD

 

 

4.استفاده از موتورسیکلت‌های برقی جهانرو برای حفظ محیط زیست

 

مدتی است که زمزمه ورود موتورهای برقی در داخل کشور شنیده می‌شود. شرکت موتورسیکلت جهانرو بیش از هفت مدل از این موتورهای برقی از کشورهای آلمان و استرالیا را وارد بازار کرده است. یکی از ویژگی‌های بی‌همتا این نسل از موتورسیکلت قیمت پایین آن است. تنها با پرداخت 8 الی 20 میلیون تومان، شما قادر به خرید این وسایله کاربردی خواهید بود.

 

موتور برقی

 

پیک‌ موتوری روزانه صدها کیلومتر را در سطح شهر طی می‌کنند. این موضوع باعث تاثیر چشم‌گیری این وسایل نقلیه در شاخص‌های کنترل هوا شده است. استفاده از این موتورهای برقی کمک زیادی در کاهش آلودگی هوا دارد. باتری موتورهای جهانرو به صورت لیتیومی است. این باتری با چیزی نزدیک به 75 ولت، حدود 10 ساعت شارژ نگه می‌دارد. قیمت مناسب و تناسب این موتورها با محیط باعث شده تا در لیست پنج موتور برتر برای استفاده در پیک موتوری قرار بگیرد. همچنین ترک مناسب موتورسیکلت جهانرو فضای مناسبی را برای قرار دادن جعبه پیک موتور به وجود آورده است.

 

5.هوندا یکی از قدیمی‌ترین موتورسیکلت‌های ژاپنی

 

HONDA CG125 موتورسیکلت تک سیلندری ژاپنی است. طبق نظر کاربران، مدتی بعد از استفاده این موتورسیکلت شمع آن خراب می‌شود. همچنین پلاتیتی که در CG وجود دارد بعد از چند ماه نیاز به تعویض دارد. جایگزین مدل CG در بازار CDI است. در این موتورسیکلت از سیستم تراتزیستور به‌روزتری استفاده شده است که باعث کاهش مشکلان آن به حداقل شده است. همچنین در ظاهر آن تفاوت‌های کوچکی به چشم می‌خورد. این وسیله در ایران از طرفداران زیادی برخوردار است. ویژگی خارق‌العاده این موتور برای استفاده در پیک موتوری عبارتند از:

• استهلاک پایین

• لوازم یدکی با قیمت مناسب

• دسترسی راحت به لوازم یدکی موتورسیکلت

قسمت پشتی این موتورها دارای ترک برای حمل وسایل است. نسل هوندا از قدیمی‌ترین موتورسیکلت‌های بازار برای کار در پیک موتوری هستند.

 

هوندا CG125

 

فاکتورهای اصلی برای انتخاب موتورسیکلت پیک موتوری چیست؟

یکی از مشاغلی که امروزه بسیار رایج شده، کار در پیک موتوری است. برای خرید موتور مناسب این شغل چند فاکتور بسیار مهم وجود دارد که عبارتند از:

• استهلاک پایین به دلیل استفاده زیاد در طول شبانه‌روز

• دسترسی به قطعات موتور

• مصرف سوخت پایین بنزین برای آسیب کمتر به محیط

• توان و قدرت بالا برای حمل وسایل

• شرایط مناسب برای قرار دادن لوازم باربری

• قیمت پایین

قانون ثابتی وجود ندارد که موتور باید از کلیه این فاکتورها بهره ببرد. ولی بهتر است که این موارد را در هنگام خرید موتور در نظر بگیرید.

 

ویژگی موتور برای کار در پیک

 

 

خرید موتورسیکلت برای استفاده به عنوان پیک موتوری

 

امروزه با هزینه‌های بالا برای زندگی مردم مجبور به پیدا کردن یک شغل دوم هستند، شغل‌هایی مثل تاکسی‌های اینترنتی و پیک. ما در این مقاله 5 تا از بهترین موتورها برای کار در این ضمینه معرفی کردیم. در ادامه ویژگی‌های مهم خرید موتور برای کار در پیک موتوری را معرفی کردیم. همچنین برای کار در تاکسی اینترنتی خرید خودرو مناسب و کم مصرف هم ضروری است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است