قطعات خودرو

8 تیر؛ روز برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه تهران

قطعات خودرو: محمد جعفرنیا رئیس اداره اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، تاریخ برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره صنف لوازم یدکی تهران را اعلام کرد.

در ابلاغیه‌ای که وی به اعضای هیئت‌مدیره صنف لوازم یدکی ارسال کرده، اعلام شده است: انتخابات هیئت‌مدیره صنف لوازم یدکی تهران در روز سه‌شنبه، هشتم تیرماه 1400 در مسجد اکباتان واقع در خیابان اکباتان( منطقه بازار چراغ برق) و نیز پاساژ کاترپیلار واقع در منطقه غرب اتحادیه، خیابان زرند برگزار خواهد شد.
جعفرنیا هم‌چنین برگزاری این انتخابات را مشروط به برقراری شرایط مساعد شهر تهران در مورد کرونا و قرمز نبودن وضعیت پایتخت دانسته است.
یادآورمی شود دوازدهمین دوره هیئت مدیره اتحادیه لوازم یدکی تهران در سال 1399 به پایان رسیده است و به دلیل شرایط کرونایی تا کنون دوباره برگزاری این انتخابات سیزدهمین دوره هیئت مدیره تهران به تعویق افتاده است.
این درحالی که در این دوره از انتخابات بنابر قانونی که در سال 1392 به تصویب مجلس رسید؛ هیچ یک از اعضای قبلی هیئت مدیره فعلی در انتخابات حضور نخواهند داشت.
سیدمهدی کاظمی سخنگوی اتحادیه نیز اعلام کرد: هیئت مدیره اتحادیه ورود اعضای تحصیل کرده، دارای بینش و توان مدیریتی بالا را مغتنم شمرده و آماده هرگونه همکاری با منتخبین مردم خواهد بود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *