قطعات خودرو

تاریخ خودرو : ام جی بی جی تی، به فروش می رسد

 ام جی بی جی تی، به فروش می رسد. ام جی ساخت واحد ام جی بی را در سال 1341ش / 1962 م، منتشر کرد و جایگزین ام جی ای هفت ساله شد. در حالی که بدنه و مونتاژ اسکلت سنتی مدل پیشین خود را نداشت، این دو خودرو اجزای بسیاری را به اشتراک گذاشتند. ترمزها و سیستم تعلیق مربوط به ام جی ای بود، در حالی که موتور چهار سیلندر سری بی مربوط به اواخر دهه 1320 شمسی (دهه 1940 میلادی) بود. ام جی بی اساساً نکات برجسته شرکت در پانزده سال گذشته را در یک بسته جدید خوش اندام قرار داد. ام جی (MG) در روز 27 مهر ماه در سال 1344 خورشیدی برابر با روز 19 اکتبر در سال 1965 میلادی، با عرضه برای مدل بعدی به نوآوری واقعی در طراحی دست یافت. ام جی ام جی بی جی تی، ویژگی کاربردی را با ویژگی اسپرت ترکیب می کرد. ظرفیت صندلی نسبت به نمونه همسان خود دو نفر افزایش یافته بود. 

آغاز ام جی بی

بدنه و مونتاژ اسکلت سنتی مدل پیشین خود را نداشت

 ام جی بی جی تی، به فروش می رسد. ام جی (MG) ساخت واحد ام جی بی (MGB) را در سال 1341ش / 1962 م، منتشر کرد و جایگزین ام جی ای (MGA) هفت ساله شد. در حالی که بدنه و مونتاژ اسکلت سنتی مدل پیشین خود را نداشت، این دو خودرو اجزای بسیاری را به اشتراک گذاشتند. ترمزها و سیستم تعلیق مربوط به ام جی ای (MGA) بود، در حالی که موتور چهار سیلندر سری بی (B-Series) مربوط به اواخر دهه 1320 شمسی (دهه 1940 میلادی) بود.

ام جی ام جی بی جی تی

ام جی بی نکات برجسته شرکت در پانزده سال گذشته را در یک بسته جدید قرار داد

ام جی بی (MGB) اساساً نکات برجسته شرکت در پانزده سال گذشته را در یک بسته جدید خوش اندام قرار داد. ام جی (MG) در روز 27 مهر ماه در سال 1344 خورشیدی برابر با روز 19 اکتبر در سال 1965 میلادی، با عرضه برای مدل بعدی به نوآوری واقعی در طراحی دست یافت. ام جی ام جی بی جی تی (MG MGB GT)، ویژگی کاربردی را با ویژگی اسپرت ترکیب می کرد. ظرفیت صندلی نسبت به نمونه همسان خود دو نفر افزایش یافته بود.

مترجم : حسین توکلی

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است