قطعات خودرو

تسلا دست به دامان نهاد‌های نظارتی چین شد

به گزارش راشاتودی، شرکت آمریکایی تسلا در پی برخی شکایت‌ها در مورد ایمنی محصولات این شرکت و خدمات پس از فروش آن در چین، همکاری با نهاد‌های نظارتی این کشور را افزایش داده است چرا که این سازنده خودرو‌های برقی در دومین بازار بزرگ خود هدف تحقیقات موشکافانه قرار گرفته است.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که نگرانی‌های مربوط به ایمنی دوربین‌های این خودروساز که دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا مستقر شده است، مطرح شد.

در ماه مارس، مقامات چینی طبق گزارشات ورود اتومبیل‌های برقی تسلا را به مجتمع‌های نظامی ممنوع و استفاده از آن‌ها را برای کارمندان شرکت‌های دولتی محدود کردند.

علاوه بر این، نهاد‌های نظارتی چین تسلا را به دلیل گزارشات مصرف‌کنندگان در مورد آتش گرفتن باتری، شتاب غیرمنتظره و خرابی نرم‌افزار‌های به‌روزرسانی شده خودرو‌ها احضار کردند.

پیش از این، نمایندگان تسلا در جلسات غیرعلنی با مقامات چین شرکت نکرده بودند. جلساتی که در آن مقامات دولتی معمولاً موضوعاتی مانند سیاست‌ها و استاندارد‌های صنعت را با شرکت‌های جهانی و محلی، انجمن‌های صنفی و اندیشکده‌ها مطرح می‌کنند.

رویترز به نقل از برخی منابع اعلام کرد که مدیران تسلا اخیراً حداقل در چهار جلسه در مورد موضوعاتی مانند ذخیره‌سازی داده‌های خودرو، فناوری‌های ارتباطی بین وسیله نقلیه و زیرساخت، بازیافت خودرو‌ها و انتشار کربن شرکت کرده‌اند.

گزارش شده است که این خودروساز مدیرانی را برای به‌روزرسانی پایگاه داده سیاست‌های خود و توسعه روابط با انجمن‌های صنعتی و مقامات ایالتی، استخدام کرده است.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است