قطعات خودرو

توانمندسازی مناطق محروم با مشارکت ایران خودرو کرمانشاه

شرکت ایران خودرو کرمانشاه و 7 واحد صنعتی دیگر این استان در تعدادی از روستاهای کم برخوردار با مشارکت مردم محلی، راه‌های چگونگی انجام فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی را آموزش می‌دهند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه و در آیین امضای تفاهم نامه‌های واحدهای صنعتی با موضوع مسئولیت‌های اجتماعی، توجه به مناطق محروم و توسعه شهرک‎های صنعتی در مناطق کم برخوردار را از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی دانست و تصریح کرد: احیای مسئولیت‌های اجتماعی را با مثلث توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در دستور کار قرار داده ایم که تا به امروز در ۱۳ استان کشور اجرایی شده است.

علی رسولیان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در برخی از روستاها باعث شده تا نرخ بیکاری آنها از ۲۷درصد به کمتر از ۶ درصد کاهش پیدا کند.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه نیز در آیین امضای تفاهم‌نامه‌ها، با توجه به نرخ بالای بیکاری در استان، اجرای طرح مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق محروم و طرح‌های مشابه را ضرورتی دانست که در صورت اجرا می‌تواند چهره فقر و بیکاری را از این مناطق بزداید.

 منبع: ایکوپرس

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است