منطقی در ادامه با اشاره به اینکه فضاسازی در این زمینه خیلی زیاد است افزود: پیش از این خودروساز کوچکی هزار دستگاه خودرو تولید میکرد و دو هزار خودرو میفروخت، یا اینکه دو هزار یا هزاردستگاه خودرو داشت اما سیصد تا در قرعهکشی میفروخت و هفتصد خودروی دیگر را هر جور میخواست میفروخت.
از این نظر خیلی فشار وجود داشت. بیشترین فشار و نقد روی خودروسازهای کوچکی است که به نوعی روشهای مختلفی برای خودشان ابداع کردند که خارج از قوانین است. در وزارت صمت تصمیم گرفتیم بحث حمایت از مصرفکننده را مدنظر قرار دهیم.
اینها بحثهای مختلفی مطرح میکنند و فشارهای مختلف میآورند. چه معنی دارد وقتی یک نامه داخلی است در رسانهها منتشر میکنند.