قطعات خودرو

طرح استیضاح وزیر صمت در راستای مشکلات وضعیت بازار و صنعت خودرو بود

به گزارش قطعات خودرو به نقل از تسنیم، صدیف بدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل تلاش برای استیضاح وزیر صمت را دغدغه‌های مردم اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به دغدغه‌های مردم در مسائل گوناگون مثل وضعیت بازار و صنعت خودرو به دنبال استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت بودیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: مقرر شد دولت با ارائه لایحه تفکیک وزارت صمت دو وزیر را برای وزارتخانه‌های جدید معرفی کند که ما با توجه به حق رای‌گیری مجدد از استیضاح گذشتیم و من پیشنهاد می‌کنم این‌بار فاطمی امین را معرفی نکنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود شکاف بین استان اردبیل و سایر استان‌ها در توسعه صنعتی، تاکید کرد: از مدیران خواهش می‌کنم از فرصت‌های موجود مثل فرصت بودجه‌ای و هر اعتباری که به دست می‌آید نهایت استفاده را به نفع استان ببرند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: از محل تبصره 18 در بودجه 1400 و 1401 رقم مناسبی تخصیص پیدا کرده است که در حوزه صنعت می‌توان به نحو احسن استفاده کرد.

وی ادامه داد: بحث آذربایجان و تبادلات تجاری با این کشور فرصت مهم دیگری برای ما است که هنوز مشکلات موجود در این مسیر رفع نشده و باید این مورد را تا حصول نتیجه پیگیری کنیم.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است