قطعات خودرو

قیمت کارخانه دایون Y5 اعلام شد + قیمت تیرماه 1402

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، پیرو قیمت‌گذاری خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت، این مجموعه قیمت کارخانه‌ای محصول کراس اوور دایون Y5 مونتاژی خودروسازی ایلیا را اعلام کرد.

 

بر اساس لیست قیمت اعلامی این شورا، خودرو دایون Y5 با قیمت 11,771,103,790 ریال در بازار عرضه می‌شود. قیمت اعلامی بدون در نظر گرفتن مالیات و هزینه‌های جانبی است.

 

مشخصات دایون Y5

خودرو دایون Y5 جدیدترین محصول گروه خودروسازی ایلیا است که به عنوان یک کراس اوور شاسی مستقل آفرودی در بازار کشورمان عرضه می‌شود.

 

این خودرو در بخش فنی از یک پیشرانه 2 لیتری مجهز به توربوشارژ با توان تولید حداکثر قدرت 202 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 280 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه بهره می‌برد.یک جعبه دنده 6 سرعته خودکار نیروی تولید شده را به 2 محور انتقال می‌دهد.

 

دایون Y5 یک شاسی بلند با ساختار اتاق مستقل از شاسی (Body on Frame) است. شاسی مستقل خودرو مونتاژی خودروسازی ایلیا از نوع نردبانی با 10 ستون مستقل افقی است و اتاق و سیستم انتقال نیرو بر روی آن نصب گردیده است. وزن قابل توجه حدود 1.9 تنی این خودرو نیز به دلیل همین مدل طراحی شاسی آن است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *