قطعات خودرو

لامبورگینی روئلتو برای اولین بار در دنیای واقعی دیده شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، یک پروتوتایپ سبزرنگ از لامبورگینی روئلتو هنگام خروجی از کارخانه در سنت آگاتا شکار دوربین جاسوسان شده است.

 

لامبورگینی چندی پیش از جانشین اونتادور رونمایی کرد و حالا این سوپرکار جدید ایتالیایی در دنیای واقعی دیده شده است. یک کانال یوتیوب بنام Varryx تصمیم گرفت مقابل کارخانهٔ لامبورگینی در سنت آگاتا کشیک بدهد تا بتواند روئلتو را شکار کند.

 

 

طولی نکشید که یک پروتوتایپ از این خودرو ظاهر شد که همچنان پوشش‌های استتاری روی صندوق بار جلوی آن دیده می‌شود.

 

 

این سوپرکار V12 پلاگین‌هیبریدی به رنگ سبز لیمویی بوده و در سکوت کامل حرکت می‌کند زیرا هنگام خروج از کارخانه از حالت الکتریکی استفاده می‌کرده و پیشرانهٔ ۶.۵ لیتری آن خاموش است.

 

البته این سوپرکار ایتالیایی کاملاً ساکت نیست و می‌توانیم صداهای مصنوعی را بشنویم که در بسیاری از کشورها در خودروهای الکتریکی و هیبریدی برای هشدار به عابرین پیاده الزامی است. بااین‌حال، هستهٔ اصلی قوای محرکهٔ روئلتو همان پیشرانهٔ ۶.۵ لیتری V12 تنفس طبیعی دوست‌داشتنی است زیرا پکیج باطری کوچک ۳.۸ کیلووات ساعتی صرفاً برای پیمودن ۱۰ کیلومتر به‌صورت تمام الکتریکی انرژی دارد. همچنین در حالت الکتریکی پرچم‌دار لامبورگینی تنها ۱۸۰ اسب بخار قدرت دارد که باید وزنی بیش از ۱.۸ تن (وزن خشک ۱۷۷۲ کیلوگرم) را حرکت دهد.

هرچند شاید در این ویدئو مشخص نباشد اما روئلتو به میزان قابل‌توجهی از اونتادور اولیه که در سال ۲۰۱۱ معرفی شد کشیده‌تر است. در این خودرو طول کلی با ۱۶۷ میلی‌متر افزایش به ۴,۹۴۷ میلی‌متر رسیده درحالی‌که عرض ۲,۰۳۳ میلی‌متری آن کمی از سلف خود کمتر است.

 

 

روئلتو اما آغاز داستان الکتریکی‌سازی محصولات لامبورگینی محسوب می‌شورد زیرا این شرکت سال آینده جانشین پلاگین‌هیبریدی اوراکان را معرفی خواهد کرد و شاسی‌بلند اوروس نیز نسخه‌ای پلاگین‌هیبریدی خواهد داشت.

 

 

 

 

در سال ۲۰۲۸ هم مدل چهارمی به سبد محصولات لامبورگینی اضافه خواهد شد که اولین محصول تمام الکتریکی آن خواهد بود. گفته شده این خودرو یک گرند تورر ۲+۲ است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است